flesverwarmer

hoi,

Wie heeft er ervaring met flesverwarmers? Welke is goed? ik ben op zoek naar eentje die snel verwarmt. Heb vanmiddag in de winkel eentje gezien van 49,95 euro, maar weet helaas het merk niet meer, er stond iets van Bib ofzo op, of Bibi? Dat was er eentje die op stoom werkt, kan het flesje in 2 minuten klaar hebben. Kennen jullie deze?

Groetjes

ik heb een 2e handsje, zag er goed uit. flesje en potjes eten kunnen er in.
van Avent waar ook de flesjes van zijn dus past altijd.
een flesje vind ik anders maar warmer, er gaat water in, dat stoomt en komt niet in aanraking met speen ofzo dus lekker goedkoop gekocht.
Nu nog wachten tot ik hem kan uitproberen

Groetjes Sabine

heb er geen ervaring mee, doe het gewoon in de magnetron warm maken en uitkoken op de ouderwetse manier. in een pannetje.
gas is een stuk goedkoper dan stroom en die dingen vreten stroom.

liefs, do

hoi
als je fles voeding gaat geven mag je gewoon warm water uit de kraan pakken.
ik had zo´n bakje met voeding al klaar en nam flessen mee naar boven.kon ik in de badkamer de fles maken voor die nachtvoeding.
en als het tussendoor was deed ik even de fles onder de warme kraan.begin deed ik gekookte water in een soepkom,deed ik het fles in als ik halve wegen was met voeden.
potje warmen deed ik in de magnetron.
heb je ze niet 2de hands misschien via marktplaats,iemand vlakbij.
gr marjan

Flesverwarmers zijn mn handig als je borstvoeidng gaat geven. Als je dan gekolfd hebt mag dat niet gewarmd worden in de magentron. Ik heb die van Avent en ben daar erg teverden over!

Flesverwarmers zijn mn handig als je borstvoeidng gaat geven. Als je dan gekolfd hebt mag dat niet gewarmd worden in de magentron. Ik heb die van Avent en ben daar erg teverden over!

Ik probeer ook eerst weer borstvoeding te geven en als dat afgekolfd is in een flesje, verwarmen wij het in een bakje met heet water....(flesje dus in het bakje zetten)

De flessen met kv gingen gewoon in de magnetron....
Ik deed wel de eerste 3 maanden alles met gekookt water of bronwater, vond ik zelf een fijnere gedachte dan kraanwater wat wel mocht....

Ik probeer ook eerst weer borstvoeding te geven en als dat afgekolfd is in een flesje, verwarmen wij het in een bakje met heet water....(flesje dus in het bakje zetten)

De flessen met kv gingen gewoon in de magnetron....
Ik deed wel de eerste 3 maanden alles met gekookt water of bronwater, vond ik zelf een fijnere gedachte dan kraanwater wat wel mocht....

Terug
Bovenaan