Flesvoeding 5 weken oud

<p>Hallo Allemaal. ik kom er even niet meer uit. Onze dochter van 5 weken weegt nu 3,6 kg. Gisteren voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en hier heb ik gezegd dat ze 6x per dag flesvoeding krijgt, maar naar uitrekenen krijgt ze maar 5x per dag flesvoeding. 4x 100cc overdag en 1x 130 cc deze krijgt ze voor de nacht. in totaal 530cc flesvoeding. Nu slaat de twijfel toe of ze wel genoeg voeding binnen krijgt. Kan iemand mij hier mee helpen?</p><p>groetjes Sanne en Elise</p>
 
Ik heb het in begin ook allemaal erg verwarrend gevonden kwa voeding vooral omdat ie nogal hongerig was... Zolang dit goed gaat en hij of zij zich niet meld zou ik me niet al te druk maken... Als ze meer willen meld hij/zij zich vanzelf en kan je iets meer geven... Ik heb het allemaal een beetje op gevoel gedaan elke baby is weer anders...Succes!!
 
Ja, het begin is heel lastig. Mijn dochter is nu 6 weken oud en weegt 3,7 kg, maar drinkt minder dan gemiddeld. Ik maak me ook wel eens zorgen of ze wel genoeg drinkt, maar ze groeit goed. Dus dat hou ik altijd maar in gedachten. Verder geeft hij zelf wel aan of hij genoeg heeft gehad of meer wil. Dan kan je altijd meer geven. Echt je gevoel volgen. 
 
Terug
Bovenaan