flesvoeding afgekoeld

als ik een flesje kv voeding warm heb gemaakt maar ze valt voor die tijd inslaap maak ik haar natuurlijk niet extra wakker.
Maar ik kan dan toch gewoon de voeding bewaren an dan gekoeld geven of kan dat niet
 
iid met meteen warm water mag je het nog een keer opwarmen. Ik zou het niet koud geven (met nutrilon 2 kan dat dacht ik wel) lijkt me zo een plens koud vocht in zo een klein buikje.

Groetjes
 
opgewarmde voeding moet binnen en kwartier opgegeten, mag niet nog een keer opgewarmd!!!! lees de verpakking er eens op na, als je dan nog twijfelt staat er een tel.nummer op bel dat dan, dan weet je het zeker!
 
ik doe dat wel altijd.
ik maak eerst gewoon de fles klaar met warm water, maar mijn dochtertje drinkt nooit de fles in ene keer leeg,
dus doe ik het in etappes en dan ff opwarmen in de magnetron.
nergens last van.
mijn dochtertje is nu dik 6 weken.
waarom zou dat niet mogen?

groetjes dolfijntje
 
geen idee waaromniet, mischien gaat het gisten ofzo? de fabrikant heeft mij op de beurs gezegd dat het ABSOLUUT niet mag binnen een kwartier opmaken, wel kun je het met koud water vooraf bereiden en dan beetjes opwarmen, dat kan 24 uur vantevoren, het kan natuurlijk ook zo zijn dat door het te verwarmen en weer afkoelen de voedingsstoffen verloren gaan, ik deed het iig niet.
gefeliciteerd trouwens nog dolfijntje, ik had je wel eens op het zwangerforum gezzien, toen ik al bevallen was, maar daar deden ze nogal raar tegen je, gelukkig is alles goed gegaan.
 
thnx anoniem,

ja ik weet ook niet wat dat toen was.
was een of andere anoniem ook die de hele boel was aan het sabateren.
ben toen ook een tijdje niet geweest, maar had daarna zoiets van ja hallo, en toen weer gewoon mee gedaan.

groetjes dolfijntje
 
Terug
Bovenaan