Flesvoeding baby 7 weken

<p>Hoi,</p><p>Onze zoon is nu 7 weken, weegt ong 5,5kg en komt nog steeds vanaf het begin om de 2 uur, soms wilt hij zelfs al eerder. Dit komt er op neer dat wij uitkomen op 8 voedingen, dus we bleven hangen op de 100cc. Ik had het idee dat hij per fles meer wilde en daarom heb ik  geprobeerd cc per fles te verhogen naar 130, maar hij komt nog steeds om de 2 uur. Volgens de richtlijnen krijgt hij dan veel te veel. Wel drinkt hij de fles op! <br /><br /></p><p>Iemand tips?</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Groetjes,</p><p>Patty</p>
 
Bij de 2e heb ik ook flesvoeding naar behoefte gegeven, gewoon kijken waar de kleine man zin heeft en hoeveel. 
Beetje meer dan gemiddeld geeft niks hoor. Met borstvoeding weten ze ook totaal niet hoeveel erin gaat. 
Zou de richtlijnen qua hoeveelheid wel een beetje aanhouden en er niet structureel boven (of onder) gaan zitten.
Indd wat liiisa zegt. Heeft ie niet gewoon een heel grote zuigebehoefte? 
En mocht dat het allemaal niet zijn en kom je er niet uit, heb je ook nog nutrilon forte (speciaal voor hongerige baby's) dat werkte met mijn eerste heel goed want die was ook onverzadigbaar. 
Even overleggen met cb maybe... 
Succes?❤️
 
Onze zoon is nu ook 7 weken. En zal ongeveer 5-5.2 kilo wegen (hij was met 4 weken 4430 gram).

Hij drinkt 6 flessen van 165 cc. De meeste gaan allemaal op. En om de 3-4 uur. Misschien wat meer voeding aanbieden en kijken wat hij opdrinkt. Ik zou hem flesjes van 120 cc aanbieden (120 water + 4 schepjes). En dan niet eerder voeden als 2,5 - 3 uur.

Slaapt hij wel goed na de voedingen?
 
Terug
Bovenaan