Flesvoeding baby bijna 7 weken

Hallo,

Ik ben in november bevallen van een meisje en de nachten waren altijd al drama.. maar sinds een paar dagen wil mevrouw vanaf 8uur al doorslapen.
Als ik haar bijvoorbeeld om half 12 nog een flesje wil geven komt ze om half 4 gewoon weer, terwijl als we haar om 8 uur de fles geven slaapt ze gerust door tot 3uur.. Ik maak haar dan wel altijd wakker maar wil ook graag uittesten als ik naar niet wakker maak. Naar durf het niet zo goed omdat ik bang ben dat ze dan te weinig voeding binnen krijgt..want dan gaat ze ineens naar 5 voedingen op een dag. Maar overdag spuugt ze ook heel veel uit als ik 6 voedingen geef. Ze zit al op de 120 cc per voeding..
Ik wil graag jullie mening??

Liefs Tamara
 
Mijn dochter is 8 weken en ik pak het zo aan:
Om 19.00 een voeding en dan naar bed. Om 23.00 maak ik haar wakker en krijgt ze een fles van (150/5). 
Als ze dan komt voor een nachtvoeding krijgt ze 120/4. De volgende voedingen zijn dan ook 120/4 en alleen de voeding van 23.00 150/5. Dan krijgt ze dus in totaal 6 voedingen per dag.
Mocht ze de nachtvoeding overslaan (voor mij is dat vanaf 6.30) dan krijgt ze de rest van de dag voedingen van 150/5. Dus dan krijgt ze 5 voedingen op een dag.
Ik maak haar 's nachts niet wakker voor een voeding. En de ene dag krijgt ze 6 flessen en de andere dag 5. Wel krijgt ze precies herzelfde binnen. Al laat ze soms wel wat staan bij de 150 cc flessen, dat biedt ik dan na 15-30 minuten later nog een keertje aan. Meestal drinkt ze de fles dan leeg.
Hopelijk heb je hier wat aan :)
 
 
Overigens hier ook een flinke spuger. Ze krijgt hier sinds twee weken geleden 2 schepjes Hero 1 standaard en 2 schepjes Hero 1 comfort. En sinds vorige week overgestapt naar Difrax flessen (we hadden avent), dat heeft voor ons veel geholpen bij het vele spugen. 
 
Terug
Bovenaan