Flesvoeding en borstvoeding combineren baby 3 weken

<p>Hallo allemaal, </p><p>even een vraagje, sinds gister zijn we gestopt met de borstvoeding, na een dramatische week met een constante huilende baby van nu 3 weken. </p><p>Conclusie is te weinig voeding.. dus nu overgestapt naar flesvoeding... maar wil daarnaast wel de kleine nog geven wat ik afkolf.   Vandaag heeft hij 480 ml kunstvoeding gehad en 200 ml borstvoeding... </p><p>hij is 3 weken en weegt nu 3500 gram, is dit wat hij vandaag gekregen heeft teveel ? Omdat de rekensom 150x3,5   525ml is... </p><p>Hoop dat er mensen zijn met ervaring want vond dat er weinig over te vinden is </p>
 
Hey,
Borstvoeding mag je op verzoek geven dus zoveel als ze nodig hebben. Ik zou kijken naar het aantal kunstvoeding dat je geeft, bij de combi mag je dus zoveel BV geven als nodig als je maar niet over de grens van KV gaat. 150x3,5 geld dus alleen voor de hoeveelheid kunstvoeding wat je kleine krijgt. Ik geef sinds kort ook een combi van beide omdat mijn kleine niet meer genoeg heeft aan bv (bijna 4 maanden). 
Ik hoop dat je t een beetje snapt :)
 
Ik heb dit ook gedaan toen ik overging op kunstvoeding. Idd kijken wat je kindje nodig heeft (bij mij klopte 150xlichaamsgewicht goed(en nog steeds). Bij mij werd aangeraden om de eerste en laatste voeding sochtends en savonds dan borstvoedingsmelk te geven. 
 
Heb ik ook gedaan, anders had ik een ongelukkig baby die constant honger had, in t ziekenhuis waren ze hiermee begonnen en ben zelf thuis mee verder gegaan. 
 
Heb ik ook gedaan, anders had ik een ongelukkig baby die constant honger had, in t ziekenhuis waren ze hiermee begonnen en ben zelf thuis mee verder gegaan. 
 
Terug
Bovenaan