Flesvoeding introduceren

<p>Op dit moment geef ik borstvoeding, alleen heeft zl waarschijnlijk en koemelk allergie.  Mocht blijken dat hij dit daadwerkelijk heeft, moet ik helaas stoppen met borstvoeding.  Dat is niet te doen, als ik pet ongeluk iets eet met melk heeft hij ontzettende last van krampjes.  We hebben nu dus speciale voeding gekregen voor kindjes met koemelkallergie. Hij krijgt hier nu 1 flesje per dag van, om te kijken hoe dat gaat qua krampjes etc.  Alleen; meneer vind het echt niet lekker.  Ik wil het toch introduceren voor het geval we hier toch helemaal op overgaan. Hoe kan ik dit aanpakken? Mengen met borstvoeding? Hoe moet ik dat dan doen? In plaats van water de borstvoedingsmelk gebruiken?   Hebben jullie tips hoe ik hem hier toch aan kan laten wennen?</p><p> </p><p>Zoonlief is 6 weken en drinkt de borstmelk ook uit een fles dus daar ligt het niet aan</p>
 
Mengen zou een oplossing kunnen zijn, en dan steeds het deel borstmelk verkleinen tot het alleen nog maar kunstvoeding is. Als je mengt, gewoon de kv aanmaken met water zoals hoort, en dan de hoeveelheid per keer aanvullen met bv. Eerst bijv 50/50 doen, als dat wel op gaat, dan steeds een beetje minder bv, en een portie meer kv.
 
Nou,  overdag drinkt hij het prima weg.. In de nacht is het drama! Geen idee hoe dat kan maar dan drinkt hij 5 slokken en dan is het gillen. Enig idee hoe dat kan?!
 
Terug
Bovenaan