<p>Hallo mama’s,</p><p>mijn zoontje van 6 weken krijgt momenteel Kruidvat merk extra care voor de buikkrampjes en de ontlasting( hij had veel moeite met poepen).</p><p>nu las ik net op het internet dat er in 2017 iets niet goed was met de voeding. Mijn kleine poept nu wel goed, maar moet er bij zeggen het is vaak natte poep als ik het zo even mag verwoorden het is geen diarree. Mijn vraag is eigenlijk welke mama’s gebruiken de voeding ook en heeft precies hetzelfde en twijfel nu of het wel de juiste voeding is , of heb ik me laten afschrikken van het internet? Daarnaast de buikkrampjes zo momenteel zo goed als verdwenen, dus op dat vlak werkt het super. </p><p>Nu is mijn volgende vraag, mijn vriend zou vandaag nieuwe voeding dus bestellen ( de Kruidvat extra care) , bij ons verkopen ze dus niet in de winkel weet trouwens niet of dat overal zo is ? Maar we hebben voor morgen nog wel flesvloeding alleen voor 3/4 flessen en woensdag krijgen we zijn voeding pas binnen , nu is mijn volgende dilemma wat is het beste om me kleine dan qua flesvoeding te geven? Moet ik Kruidvat merk gewoon geven ? Krijg die dan weer extreem last van krampjes? Of van Hero of nutrilon? Krijg die daar dan juist niet meer last van omdat het overstappen is op een andere merk? Ik weet het niet zo goed.. </p><p> </p><p>Een mama wat een beetje in nood zit met alle vragen !</p>