flesvoeding mengen

mijn dochter is 3 maanden en ik wil de laatste voeding gaan mengen met iets zodat ze langer doorslaapt. heeft iemand een advies wat ik het beste kan gebruiken? rijstebloem of zo en welk merk??
 
Hoi Carrie,

Het wordt geadviseerd om het pas te gebruiken vanaf 4 maanden. Mijn zoontjes kregen het al vanaf 2,5 mnd en zonder problemen. Mijn advies is alleen begin met een theelepeltje en kijk het een weekje aan voordat je meer gaat geven want het hoeft niet meteen aan te slaan. Succes ermee!!
Groetjes Daantje (RJ 3 & Davey 5mnd)
 
Ik geef nu mijn zoontje van ruim 3 maanden 's avonds 2 schepjes Nutriton (Nutricia), we zijn pas begonnen, dus ik kan nog niet echt zeggen of het werkt... Succes!
 
Ik heb vanaf dat mijn zoontje 6 weken is een schepje rijstebloem(nutrix) door de laatste voeding gedaan. Hij is nu 5 maand. Het geng vanaf het begin prima. Hij sliep vanaf 10 weken van 23.00 tot 07.00 en sinds een maand van 20.00 tot 08.00. Nog steeds met behulp van nutrix. Ga vooral op je gevoel af en kijk hoe je kleintje er op reageert.
succes ermee.
Groetjes
 
Ik heb gehoord dat je ook druivensuiker kan toevoegen, dat zorgt ervoor dat de bloedsuikerspiegel niet zo ver zakt en dat ze het wat langer vol houdt zonder eten
succes
 
Ik geef ons zoontje van 12 weken sinds een paar dagen een theelepel rijstebloem en hij slaapt van 23.00-08.00u. Ik zou het gewoon proberen. Als je teveel rijstebloem geeft, krijgen ze teveel calorien binnen, dus vandaar dat het afgeraden wordt door CB's. Succes
 
Terug
Bovenaan