Flesvoeding merken?

Hoi,

Bij onze eerste hebben wij tot 6 maanden Nutrilon gebruikt en zijn daarna overgestapt naar Etos eigen merk. Nu zijn we gelijk gestart met de flesvoeding van Etos eigen merk maar hadden we het idee dat ze het hier niet zo goed op deed/ ze haalde er te weinig uit. We dachten dat het krampjes waren dus zijn we over gegaan op Nutrilon maar ook hier heeft ze nog steeds heel erg last zodra we haar neerleggen. We zijn nu aan het bekijken of het verborgen reflux is. Maar, aangezien het dus niet aan Etos lag wil ik eigenlijk wel weer over naar een ander merk want bijna €40 euro in de week vind ik wel erg veel. Was het DE oplossing geweest had ik het met alle liefde gedaan maar gezien dat niet zo is, ga ik graag over op een ander alternatief. Mijn vraag is eigenlijk voor de moeders die ook Nutrilon hebben gebruikt en andere merken, welke zij het meest op Nutrilon vonden lijken qua structuur? Want ik vind persoonlijk Etos wat te klonterig terwijl Nutrilon heel fijn is. Is er een ander merk dat in de buurt komt want dan ga ik die proberen?

kruidvat is ook prima! Van tegenwoordig zijn alle merken prima (je betaald tenslotte alleen voor de naam) ook blijven veel voedingen klonterig, daarom dat het het beste is om het poeder niet in te koud water te gieten. Je kan ook kijken of tussendoor een pauze helpt bij je kindje! Of een andere speen, misschien drinkt ze te snel? Succes, hoop dat je snel hebt gevonden wat helpt!

Wij gebruiken Hipp combiotik, maar dit scheelt weinig met Nutrilon in prijs denk ik! Wij hebben ook een huismerk overwogen, maar onze dochter doet het er goed op, dus hebben het zo gelaten.

Terug
Bovenaan