flesvoeding, na fles nog steeds zo een honger

Onze zoon van 5 weken krijgt flesvoeding. Nu heeft hij de laatste dagen na elke fles nog zo"n honger, hij mag 6 flessen per dag maar heeft daar te weinig aan. Nu heb ik gehoord dat je iets kan toevoegen aan de flesvoeding(een bepaald soort meel oid) weet iemand hoe dit heet?
 
Hey meis,

Ik herken je verhaal helemaal. Mijn kleine bleef ook maar constant honger houden was ook  helemaal niet tevreden zelf niet met een fles van 240cc. Ik ben toen overgegaan op nutrilon Forte en dit bevalt me erg goed. Ik voeg ook nog bij een fles van 200cc 2 schepjes Johannesbroodpitmeel toe, dit is tegen spugen maar maakt de voeding ook dikker waardoor je kleine minder snel drinkt en ook meer aan de zuigbehoefte komt en meer verzadigd is. Misschien ook een idee. Laat je horen wat je doet? Liefs mama.
 
Hoi, mijn zoontje (nu 8 maanden) heeft vanaf dat hij 2 weken oud was, voeding voor extra hongerige baby's. Friso extra. Dat werkte heel goed. Evt. kun je wat rijstebloem (nutricia) door de fles doen, dan wordt het ook voedender. dat doen wij nu 's avonds nog voordat hij gaat slapen.

Mikky
 
He hoi,

Als je zeker weet dat het honger is en geen krampen, zou ik overgaan op Nutrilon Forte voor hongerige baby's. Ik zou zo'n jong kindje nog geen rijstebloem geven, dat kunnen de darmpjes nog niet aan. Dit werd mij ook afgeraden door het CB, pas vanaf 3, liever nog 4 maanden geven. Ik gebruikte Nutrilon Forte als doorslaapmiddel, overdag had mijn dochter genoeg aan de gewone voeding.

succes, Jootje
 
Johannesbroodpitmeel dat bedoelde ik! IK gebruik nu similac en dat beviel heel goed maar de laatste dagen heeft de kleine man nog steeds honger dus, ik ga het eens proberen met dat meel en daarna stap ik misschien wel over op voeding voor hongerige kinderen, Het is zo zielig dat hij nog zo een honger heeft maar ik kan hem ook niet onbeperkt gaan geven....
 
Ik zou idd als ik jou was gewoon over gaan op voeding voor hongerige baby's.
Je heb van nutrilon de Forte en van Friso de Extra beide voor hongerige baby's
alleen dacht ik dat de Friso iets goedkoper was als de nutrilon. Zelf gebruik ik
nutrilon Forte en ben hier goed over te spreken. Mijn kleine heeft verder met
deze voeding ook geen krampjes en harde ontlasting meer en door dat meel
voorkom je ook nog eens het spugen. Je moet nieuwe voeding wel een week
gebruiken voor je echt kan zeggen of dat het is. Laat je nog ff weten hoe je kleine
op de nieuwe voeding reageerd. Oja en trouwens nutrix zou ik echt nog niet
gebruiken is echt pas vanaf 4 maanden. Suc6 ermee. Liefs mama.
 
Terug
Bovenaan