flesvoeding Nutrilon

Ik heb ook Friso H.A. dit omdat ik in eerste instantie was begonnen met borstvoeding. Toen dit niet op gang kwam zijn we met Friso begonnen, dit pak hadden we gehad in een tas met proefmonsters van de vk. Dus eigenlijk uit nood geboren. Ik ben niet bekend met eigenmerk melk dus kan daar niks over zeggen. Voor de prijs hoef je niet over te stappen naar Friso, dat maakt geen verschil. Wachten op een goeie aanbieding???

hey hey

ik ben van het mei forum
wij gebruiken ook het kruidvat merk.
als je een pak kruidvat voeding en een pak nutrilon naast elkaar leg en vergelijk wat er allemaal in zit zal je zien dat dat echt bijna niet verschilt...
in bijde pakken zit na genoeg de zelfde voedings stoffen... en onze zoon doet het er echt heel goed op!!
en idd de kosten zijn wel een stuk minder... nou is het belangrijk dat het goed is voor je kindje maar dat het goedkoper is als de nutrilon das mooi mee genomen dus zeker de mooite waard om op over testappen denk ik.

groetjes Shirl.

Hey

wij zijn begonnen met kruidvat eigen merk! Nu overgestapt op kruidvat eigen merk extra care 1 (dit omdat Ruben makkelijk last heeft van verstoppingen om het zomaar te zeggen) maar dat staat los van het merk hoor! De extra care is iets duurder 9.29, maar zit dan nog onder de prijs van nutrilon :)

Terug
Bovenaan