Afgelopen maandag ben ik met Kas bij het CB geweest. Na verteld te hebben hoe de dag er bij Kas eruit ziet en alle middeltjes, andere spenen, flessen etc hebben ze toch aangeraden Omnio te proberen.
Nu zijn we 5 dagen verder en ik merk een groot verschil! Kas heeft geen krampjes meer en poept nu 1 a 2x per dag!.
Hij is heerlijk ontspannen, is ontzettend vrolijk en lacht de hele tijd dat hij wakker is.
Verder slaapt hij veel beter en rustiger en haalt nu ook de nacht door omdat hij niet wakker wordt van de krampjes.
Voor ons was dit dus toch de oplossing
Hij krijgt geen extra middeltjes meer, gewoon een flesje en dat is het.
Ik weet dat dit voor elke baby verschillend is maar bij ons was dit dus de oplossing.
Iedereen met kindjes met krampjes heel veel sterkte!
Groetjes,
Anne
Nu zijn we 5 dagen verder en ik merk een groot verschil! Kas heeft geen krampjes meer en poept nu 1 a 2x per dag!.
Hij is heerlijk ontspannen, is ontzettend vrolijk en lacht de hele tijd dat hij wakker is.
Verder slaapt hij veel beter en rustiger en haalt nu ook de nacht door omdat hij niet wakker wordt van de krampjes.
Voor ons was dit dus toch de oplossing
Hij krijgt geen extra middeltjes meer, gewoon een flesje en dat is het.
Ik weet dat dit voor elke baby verschillend is maar bij ons was dit dus de oplossing.
Iedereen met kindjes met krampjes heel veel sterkte!
Groetjes,
Anne