Onze Kas (morgen 11 weken) heeft nogsteeds behoorlijk last van krampjes. Hij krijgt al een aantal weken infacol, dat geeft iets verbetering maar lang niet genoeg (naar mijn zin). Verder krijgt hij probioticum.
Nu raadde een vriendin Omnio van Nutrilon aan, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Deze voeding is voor moeilijke ontlasting en krampjes. Nu heeft Kas gewoon zachte (groene) poep, niet iedere dag. Dus ik vraag me af of het dan zin heeft om Omnio te geven, t is niet de bedoeling dat zijn ontlasting dunner wordt.
Ik hoop dat jullie misschien een gouden tip hebben!
Vind dit zo ontzettend zielig!
T ene moment is hij "aan het spelen" en dan ineens begint hij te schreeuwen van de pijn.
Groetjes Anne
Nu raadde een vriendin Omnio van Nutrilon aan, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Deze voeding is voor moeilijke ontlasting en krampjes. Nu heeft Kas gewoon zachte (groene) poep, niet iedere dag. Dus ik vraag me af of het dan zin heeft om Omnio te geven, t is niet de bedoeling dat zijn ontlasting dunner wordt.
Ik hoop dat jullie misschien een gouden tip hebben!
Vind dit zo ontzettend zielig!
T ene moment is hij "aan het spelen" en dan ineens begint hij te schreeuwen van de pijn.
Groetjes Anne