Flesvoeding op verzoek?

Hoi,

Wij zijn sinds 3 weken de trotste papa en mama van Onze kleine man.
Nu zijn wij erg aan het zoeken naar voedingen, hoeveelheden en hoe vaak.
Ik kolf melk af en wij geven nu om de drie uur een fles van 85.
Boeren gaat lastig dus wij houden hem na de tijd lang overeind.
Toch spuugt hij vaak na 2 uur wel wat uit.
Snachts moeten wij hem echt wakker maken voor zijn fles en nu is het ruim 3,5 uur geleden dat hij zijn fles kreeg.
Hij groeit prima, ook qua gewicht.

Wij vragen ons nu af of we hem elke keer wakker moeten maken, netjes om de 3 uur of moeten voeden op verzoek?
Cb zegt dat ze elke 3 uur een fles moeten maar het voelt niet natuurlijk om hem elke keer wakker te maken!
Hoor graag van jullie!
 
Als eerst gefeliciteerd! 
Als hij goed groeit zou ik gaan voeden op verzoek. Heb ik ook vanaf dag 1 gedaan. Mocht van de verloskundige de eerste week in de avond/nacht maximaal 5 uur er tussen laten. Hij was altijd wel vrij duidelijk als hij alweer wat wilde drinken.  Ze melden zich wel. 
De hoeveelheden moet je altijd blijven kijken naar je mannetje. Als hij te weinig heeft gehad zal die dat ook wel aangeven. Was hier tijd wel het geval. Dan bleef hij na het drinken huilen. 
 
Bedankt voor je reactie!
Wij zijn zo zoekende en willen het beste doen voor onze kleine man.
Uiteraard moet hij voldaan zijn na de fles en merk je dat snel genoeg. Er zit nogal een kop op ??.
hij word net wakker en geeft meteen aan de fles te willen dus ik denk dat we maar gewoon aankijken wanneer hij weer komt en dan weer voeden.
 
 
 
 
Ik voedt ook op verzoek, cb zei juist zelf om dat te doen als je ze wakker maakt drinken ze vaak ook wat minder. Ze komen echt zelf wel als ze honger hebben, soms komt ze hier na 3 uur en vannacht zat er ineens 6 uur tussen dus zou lekker op verzoek gaan doen.. 
 
 
Ons meisje is nu 5 weken en ik geef flesvoeding op verzoek, overdag meestal om de 3 a 3,5 uur maar soms ook al na 2,5 uur. Snachts zijn sommige slaapjes (zeker niet allemaal) wat langer rond de 4 of soms 5 uur, maar dat is pas sinds kort. Hopelijk gaat ze vanaf nu snachts steeds een beetje langer slapen.
Voor de ouders wiens kleintje al goed slaapt snachts, hebben jullie dit gestuurd en zo ja hoe? Of ging dit vanzelf dat je kindje echt uit zichzelf steeds langer sliep?
 
Terug
Bovenaan