flesvoeding op

Ik ben nu helemaal over op flesvoeding. Ik wilde kruidvat voeding kopen, maar die is al een tijdje niet leverbaar. Toen naar jumbo, die hebben dezelfde voeding. Daar 3 pakken van gekocht. Maar is nu ook niet meer leverbaar. Wat nu? Ik hoorde dat albert heijn en etos en ook friso niet altijd leverbaar is. Welke voeding kan ik het beste nemen? Ik heb geen zin om steeds te switchen... Hebben jullie hier ook last van? Komt door de chinezen die grote partijen opkopen uit nl.

Wij gebruiken friso, maar nooit het probleem dat het op is.. Wij hebben sowie so een voorraad van 4 pakken in de kast soms wel zes! Gezien wij grootverbuikers zijn!
Continu aanvullen. En dan gewoon twee pakken tegelijk kopen!

Hoi Amy. dat probleem hadden wij dus ook. Van Nutrilon over gegaan op Jumbo ivm de prijs. Dit verschil was echt t e groot!

Maar hier 3 jumbo's in de buurt, en alle drie geen Jumbo flesvoeding GRRRRR

Wij zijn overgestapt naar Friso. Daar doet ze het beter op dan Jumbo trouwens. Die is ook vaak wel op voorraad!

Ik heb nutrilon en hier t zelfde probleem.
Alleen woon ik echt in de stad en heb ik dus heel veel winkels in de buurt. Heb gelukkig dus nog nooit mis gegrepen. Maar wel irritant.

Aan de andere kant.....je zou maar in een land wonen waar de babyvoeding niet te vertrouwen is en dat je het voor woekerprijzen uit Europa moet laten komen......

Zo blij dat wij hier wonen.

Hier AH standaard. Ook grootverbruikers met 2 kids, dus zorg ook altijd voor voorraad van 2-3 pakken. Heb nog niet meegemaakt dat het niet te krijgen was trouwens.

Terug
Bovenaan