flesvoeding ophogen

<p>hallo dames!</p><p>Jaxx sliep 2 weken lang elke nacht door van 23:00 tot 7:00 +/-en nu ineens om 4:00 wakker al 2 nachten.. nee dit is absoluut niet het einde van de wereld maar Ik denk dat het van de honger is. Hij is dan namelijk erg druk/bewegelijk en eet zijn teutje ongeveer op.</p><p>Hij slaapt wel verder als we hem bij ons pakken maar duurt ook wel half uurtje voordat hij dan rustig is en verder slaapt..</p><p>Ik denk er dus aan om zijn voeding op te hogen.</p><p>Hij drinkt al zijn flesjes leeg (soms die van 23:00 niet ivm vermoeidheid?)</p><p>Hij krijgt nu 150cc 5x en weegt boven de 5kilo (precies durf ik niet te zeggen, volgende week weer afspraak)</p><p>Help me out??</p>
 
Ha,
Je zou het inderdaad even kunnen proberen met flesjes van 180cc. Het consultatiebureau geeft advies op basis van gemiddelden, maar het kan zijn dat jouw kindje nu al wat meer nodig heeft. Hij stopt vanzelf met drinken wanneer hij genoeg heeft. 
Wij zijn zo iedere keer wat meer eten gaan geven. Dat werkte (voor ons) fijn.
Aan de andere kant kan het wakker worden ook een fase zijn. Babys willen soms gewoon dichtbij je zijn. Wel jammer dat dat dan snachts moet gebeuren ;) Onze baby slaapt braaf door, met ook af en toe een week met gebroken nachten. Dan komt hij weer even bij ons in bed omdat hij dan even beter slaapt (alles voor een goede nachtrust..). Als hij weer alleen kan slapen, gaat hij zo snel mogelijk weer naar zijn eigen bed. 
 
Ben benieuwd of er iets gaat helpen! Succes!
 
Onze dochter (ook geboren in januari) heeft echt precies hetzelfde alleen zij zit al oo 5x200cc en 2x een half potje per dag. meer mocht niet omdat ze dan boven de liter uitkomt maar wij gaan nu rijstebloem in de laatste fles proberen. 
 
Wat ik tot 2 dagen terug had is 
 
7 fles 180+6
11 fles 180+6
3 fles 180
7 fles
& 10 uur fles
 
gister bij het consultatie bureau geweest en aangezien ze se fles van 10 maar 60 opdronk elke x. Mogen we die laten vervallen en geven we om 7 uur sinds gisteren een papfles rijstebloem. Dat gaat super goed nu. Miss heb je er wat aan.
 
mn dochter is nu 4 maanden 
 
Terug
Bovenaan