<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik geef borstvoeding en gedeeltelijk flesvoeding ('s nachts vaak). Nu is me een ding niet helemaal duidelijk wat betreft het laten staan van de fles. Op de verpakking staat max een uur bewaren. Ik heb dus ook altijd als de kleine de fles 's nachts niet leegdronk gewoon leeggegooid en nieuwe gemaakt als hij later komt zeuren. Nu gebeurt het weleens dat de kleine wakker wordt en een flesje krijgt, daar slaperig 10 ml van drinkt, waar hij echt 10 minuten over doet, dan weer in slaap valt en later wakker wordt voor de rest. Omdat dit nogal een verschil maakt vraag ik mij af of het uur bewaren nou betekent vanaf het moment van aanmaken of nadat de kleine de fles laat staan? Ik hoor in mijn omgeving namelijk dat ik het niet steeds moet weggooien omdat ik het dan nog een uur mag laten staan en de kleine dit binnen dat uur altijd wel verder wil drinken. Ook mijn kraamverzorgster en verloskundige leken het niet echt te weten (kreeg een vage 'dat moet denk ik wel kunnen' antwoord). Het zou me op zich veel voeding schelen als ik bij wijze van na 45 minuten nog dat flesje mag geven als het binnen een kwartier gewoon wordt leeggedronken dan. Het kan zijn dat ik wel erg voorzichtig ben, terwijl dit geen probleem blijkt te zijn haha. Het gebeurt trouwens niet dagelijks hoor, anders had ik andere hoeveelheden aangeboden
</p><p> </p><p>Hoor het graag!</p><p> </p>