Flesvoeding waterkoker

Iemand ervaring met flesvoeding warm maken dmv waterkoker die je op 30 graden kan instellen? Iedereen raad het af omdat ze zeggen je gaat het toch niet gebruiken magnetron is veel sneller. Mij lijkt het ideaal omdat je de juiste temperatuur heb
 
Hoi,

Ik heb geen waterkoker die je op temperatuur in kan stellen, maar ik maak de fles altijd klaar met een deel gekookt water en een deel koud water.
Ik vind dit sneller en makkelijker. Ik vul in de ochtend en avond een thermosfles met gekookt water zo heb ik altijd snel de fles klaar en temperatuur vind ik zo makkelijker te regelen dan een magnetron
 
Wij maken de fles inderdaad ook altijd met gekookt water. Net zoals hierboven wordt gezegd, in de ochtend een thermosfles vullen met gekookt water. Toen onze kinderen nog nachtvoeding kregen, namen we ook voor het slapen gaan poeder en thermosfles mee naar boven. 
 
Dan zou ik eerder een flessenwarmer aanraden. Ik heb die toen gekregen en moet zeggen dat ik er wel blij mee ben. Ook later met papjes ontdooien en opwarmen.
Voor onderweg of in de nacht heb ik inderdaad ook een thermos met warm water op mijn nachtkastje staan
 
Terug
Bovenaan