Flesvoeding

<p>Hallo, </p><p>onze dochter is nu 12.5 week oud. <br />ze is erg lang, 64 cm en Bijna 6,5 kilo.</p><p>ze krijgt nu 5 flessen, 3 van 175 en 2 van 210. Echter heb ik soms het idee dat ze aan de flessen van 175 niet genoeg heeft. <br /><br /></p><p>echter drinkt ze hoeveel je haar ook aanbiedt alles op. <br />wat drinken jullie kleintjes met deze lengte en gewicht? </p>

Ons ventje was bij 5 maanden 7100 gram en 64 cm. Hij dronk toen 4 x 180 + 6 schepjes. Maar hij krijgt er dan al wel 120-150 gram fruit en 120-150 gram groente bij. 

Sommige kindjes hebben iets meer bosig dan andere kindjes. 
Als ze niet tevreden is zal ik misschien toch nog 1 fles ophogen. 

Mijn zoontje zat met 12 weken ook op 5x180+6. Nog steeds eigenlijk (bijna 6 mnd). Maar hij is wel een stuk kleiner dan jouw kindje! Hij was met 5 mnd 64 cm en 7 kilo. En krijgt ook al fruit en groente. Dus ik zou gewoon even kijken, als je t idee hebt dat je dochter echt hongerig is kun je het volgens mij best wel ietsje ophogen. Ze doen heel strikt met die hoeveelheden, maar de eerste maanden was m'n zoontje super klein maar mega hongerig dus hij kreeg eigenlijk altijd 'te veel'. Nu is het prima en krijgt ie niet meer teveel, zodra er hapjes komen trekt het altijd wel bij volgens mij.

Onze dochter was net zo lang en zwaar bij 13 weken. Zij kreeg 5*180/6 maar daarvan dronk ze er meestal twee of drie niet op, liet dan 30/40cc staan.
Dus ik sluit me aan bij bovenstaande, ieder kindje is zo anders qua behoefte. Zal vast ook te maken hebben met hoe beweeglijk ze zijn enzo. Zolang ze tevreden is met wat je nu geeft is het ook gewoon goed. Als ze echt niet genoeg heeft dan laat ze het wel weten. 

Terug
Bovenaan