Flesvoeding

Mijn zoontje van 9 weken krijgt 5 voedingen van 200 per dag om de 4 uur, maar de laatste week krijgt hij steeds sneller honger. Ik geef hem nu friso comfort(ivm darmkrampjes)en ik zit eraan te denken om het misschien te gaan mengen met friso forte(hongerige baby's) zijn er ouders die hier ervaring mee hebben en of dit wel kan?

Groetjes Corine
 
Ons CB zei dat Friso Comfort eigenlijk voor 2 dingen goed is: bij darmkrampjes en ook als je kindje hongerig is, dus twee vliegen in een klap. Ik weet niet of het dus ook goed gemengd kan worden dat zou je ook bij jullie CB na kunnen vragen of naar Friso bellen.
Succes.
 
Hallo Corine,

Onze dochter had ook altijd honger en spuugde ook nog s. Ik mengde de friso 1,comfort en extra door elkaar per fles. Het CB zei dat ik zelf moest kijken wat de goede verhouding was. Voor ons was dat voor een fles 180 ml water (eerst warm maken voor je poeder erin doet), en dan van elk 2 schepjes. Je kan deze voeding niet voor 24 uur klaarmaken want dat gaat heel vies klonteren.
Succes ik hoop dat je er wat aan hebt. Onze dochter is nu 6,5 maand en doet t goed op friso 2

Petra
 
Terug
Bovenaan