flesvoeding

Mijn dochter van 9 weken slaapt na de laatste fles door tot een uur of half 9. is dit wel goed of is dit te lang.
Als ik haar wakker moet maken drinkt ze bijna niks en komt ze een uur later alweer.

Ze krijgt de èèn na laatste fles al vrij laat en ik moet haar dan de laatste fles midden in de nacht doen terwijl ze eigenlijk na de èèn na laaste fles het liefst al door slaapt tot `s morgens. de èèn na laatste fles krijgt ze dan rond een uur of half negen.
Wie kan me adviseren wat ik het beste kan doen.

gr geanda
 
hoi, wat een marzel heb jij zeg!!!ik zou zeggen geef die 1 na laatste fles en kijk wat ze doet!!!mijn dochter inmiddels al bijna een jaar sliep van 20.30 tot 8.00 op die leeftijd( 10 weken)Als ze niet komt heeft ze gewooneweg geen honger.. en ik zeg altijd ga ze nooit wakker maken ze dienen zichzelf aan hoor als ze honger hebben, en geniet jij lekker van het lange slapen!!! want ik moet er nu om 6.00 al uit haha. en dat het niet goed is voor de bloedsuiker is onzin!!!
 
Lekker meid geniet er nog maar van want er komen vast ooit andere tijden dat je s nachts geen oog dicht doet. Is dat niet al snel hahah dan wel als ze puber is lol

Hou alleen in de gaten of ze nog genoeg plast want ik had ook de late avond fles laten vallen en daarna plaste ze een stuk minder (logisch) maar het moet niet te weinig worden.
Verder slaap lekker.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Mischien kun je het schema nog wat "bijstellen" , zodat ze de laatste fles rond half elf krijgt, bijv. half 8,half 11, half 2, half 5, half 8 en dan half 11,als je dan naar 5 flessen gaat kom je op: half 8, half 12, half 4 , half 8 en dan de laatste rond half 11,deze gaat ze er dan zelf weer afdoen als ze er aan toe is,zodat je op 4 komt (zo rond de 4 maand)
 
Geanda, ik had precies hetzelfde met julia. Ze is nu bijna twaalf weken en sinds een week of drie heb ik de laatste fles weg laten vallen en de een na laatste wat later gegeven (zo rond half tien) En dat gaat super! Julia slaapt dan tot de volgende ochtend door. Nu moet ik haar sinds kort zelfs wakker maken rond 8 uur/ half negen, anders haalt ze geen vijf flesjes meer op een dag.

Succes ermee,
groetjes, charlotte
 
Terug
Bovenaan