flesvoeding

hallo dames,

ik heb een dochtertje van 11 dagen en ik weet niet goed of ik ze om de 3 of 4 uur moet voeden.
als ik ze om de 3 uur voed dan drinkt ze matig en als ik ze om de 4 uur voed dan is ze veel levendiger en drinkt ze beter.
maar ze moet zo 6a7 flessen op een dag hebben en als ik het om de 4 uur doe kom ik soms net niet uit.
ik moet haar ook vaak wakker maken om te voeden om de 3 uur.
en om de 4 uur is ze soms al wakker dus ik ben nu om de 4 uur aan het voeden maar ben er onzeker over.
heeft iemand tips voor mij.

groetjes moniek
 
Hallo Moniek,

Toen mijn zoontje ongeveer 2 weken was, ben ik hem ook om de 4 uur gaan voeden. Hij kreeg dan 5 voedingen op een dag (sliep 's nachts ook door). Maar het ging verder heel goed, groeide goed dus waarom dan niet??
 
Inderdaad. Die kleine van ons was precies hetzelfde, die sliep ook al door met 2 weken. HIj kreeg ook maar 5 voedingen. Wij gaven ook op verzoek!! In het begin moesten wij om de 3 uur voeden, maar wij moesten hem ook vaak wakker maken. Daarn akreeg hij zelf een ritme en zijn wij dat aan gaan houden. Vaak moet je afgaan op je eigen gevoel. Dan kan het bijna niet mis!!!
 
Ik zelf heb in het begin steeds zo'n drie en een half uur aangehouden, volgens een vast schema. Ik maakte haar ook gewoon wakker voor een voeding! Met 6 weken sliep ze door en ben ik overgegaan naar 6 voedingen.

succes ermee!
 
Terug
Bovenaan