flesvoeding

ik word er gek van dat ik mezelf telkens weer moet verdedigen dat ik geen borstvoeding geef. Ik weet ook wel dat het het beste is maar als het niet wil dan wil het niet. maar mensen blijven toch proberen je om te praten of ze vallen me er een beetje op aan.
Zijn er meer die deze ervaringen hebben en hoe gaan jullie er mee om?

ik heb dat ook ervaren en het enigste wat ik zeg is : ik ben er ook groot mee geworden! en dan is het vaak heel snel over.
heb ook wel is gezegd waar ze zich mee bemoeien,werd me niet in dank afgenomen maar is was het kwijt ;)

Hai,

Je hebt het geprobeerd om borstvoeding te geven en als het niet wil, dan wil het niet en dan geef je lekker flesvoeding. Want wat heb je er aan als jij en je kleine er overstuur van raken! Gewoon doen wat jij denkt wat je moet doen, wat de andere ook zeggen.
Mijn kleine man heeft in het begin borstvoeding gehad, maar hij had er niet genoeg aan en ik ben toen flesvoeding bij gaan geven en nu krijgt hij alleen maar fles en doet het super! en niemand heeft stress.

Gr Bianca

En waar ik me ook aan erger is dat alle boekjes over borstvoeding gaan en een klein stukje flesvoeding. Sla maar een boekje over zwangerschap/baby's open en negen van de tien keer begint het met borstvoeding.

Flessenvoeding1, mag ook niet in de aanbieding, ook mag je daar geen actiezegels op krijgen.

En zo bepaalt de regering weer een stukje over jou. (hun bepalen wat goed en niet goed voor je is) maar goed dat is een ander verhaal haha.

En ja, ik sta me altijd te verdedigen als ik zeg dat ik flessenvoeding geef, ik gebruik namelijk medicijnen wat niet goed is voor de kleine. Ik zou het wel eens willen meemaken hoor, borstvoeding. Maar de flessenvoeding doet het ook prima.

ik ken dit probleem. ik geef zelf ook flesvoeding en geen borstvoeding. mijn moeder heeft erge problemen er mee gehad toen ze mij de borst wou geven en daarom wil ik het zelf niet. ook omdat ik al voor de zwangerschap altijd veel pijn aan me borsten had. moet zegen vind het ook wel lekker het flesje. zo weet ik precies wat me meissie krijgt en kan haar vader en de rest van de familie/vrienden haar ook eens een flesje geven. en ze zeggen wel je kunt het afkolven maar daar heb ik al helemaal geen geduld voor. ik ben er ook niet slechter van geworden dat ik met de fles groot gebracht ben dus waarom zou mijn kindje dat dan wel hebben. maarja zijn altijd mensen die ons veroordelen dat wij de fles geven. ik vind dat iedereen moet doen wat hij wilt. en idd flessenvoeding 1 is nooit in de aanbieding eigenlijk stom. laat de mensen doen wat ze zelf willen. maarja ik laat de mensen lullen en doe gewoon lekker wat ik wil..

Hebben jullie helemaal gelijk in. Je kan ook nergens info vinden over flesvoeding stap 1. Welk merk is het beste etc.
Ik begrijp wel dat ze borstvoeding zoveel mogelijk willen promoten, maar als je de fles geeft wil je ook nog steeds weten wat dan het beste is voor je kindje. De fabrikanten mogen bijna geen advies geven van de regering.
Maar ja m'n zoontje van 2,5 jr is ook een beste knul geworden met de fles, dus ik zal het wel goed.Ze zeggen dat kindjes dik worden van fles voeding. Nou ons zoontje is een sprietje en zelf iets aan de dunne kant, maar wel super sterk. De schat.

Terug
Bovenaan