<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn dochter is bijna 9 weken. Ze is erg onrustig, vooral tijdens de fles. Ze drinkt vaak maar 50 of 60 cc, de rest van de fles weigert ze uit frustratie. Ik heb sterk de indruk dat ze nog steeds honger heeft. Nu gaat ze zelfs hele flessen weigeren. Soms gaat het even 2 dagen beter, maar daarna zijn we steeds weer terug bij af.</p><p>Ze krijgt medicijn tegen reflux, dat gaf heel even een klein beetje verbetering, daarna weer terug bij af. Ze heeft de onrust de hele dag door (dus niet alleen tijdens krampjes tijdstippen). Ze groeit nog ok, maar de groeicurve begint wel af te vlakken. Ze weegt nu 5 kg.</p><p>We zijn bij een osteopaat geweest, maar dat gaf nauwelijks verbetering.</p><p>We zijn bij een prelogopediste geweest en zij adviseerde ons onze dochter op haar zij te voeden, zodat ze zelf kon bepalen hoeveel en hoe snel ze dronk. Dat gaf even een klein beetje verbetering, maar daarna weer terug bij af. </p><p>We gaven voorheen omneo. Het consultatiebureau adviseerde ons over te stappen op pepti. Dat is een week geleden. Die gaven we eerst in difrax, speen s. Toen zag ik geen frustratie tijdens het drinken, maar bij de helft van de fles viel ze steeds in slaap. Toen overgestapt op speen m. Dat ging 2 dagen heel goed, ze dronk ineens 120 cc. Maar je raadt het al, inmiddels zijn we weer terug bij af. Om onduidelijke redenen wil ze nu na 30-50 cc de fles niet meer pakken, en er is weer enorm veel frustratie. Vandaag is ze zelfs begonnen met het weigeren van flessen. Ik heb intussen ook weer de dr. Brown speen 2 en difrax speen s geprobeerd, maar ze pakt de spenen niet. Als ik de fles uit haar mondje haal zit ze wel enorm te happen; wat ze altijd doet als ze honger heeft. Ze heeft overigens geen verhoging of koorts.</p><p>Ik weet intussen echt niet meer wat ik moet doen. De kinderarts zegt dat het te kort dag is om hier medisch iets over te zeggen. Ik weet dat pepti twee weken moet wennen, maar ik kan niet begrijpen dat het een paar dagen heel goed gaat en dan weer helemaal niet. Zekerheidshalve heb ik morgen een afspraak bij de huisarts om spruw uit te sluiten, maar denk niet dat dat het is. Haar tongetje is wel een beetje wit, maar voor zover ik erbij kan, kan ik het wit weghalen, dus lijkt het van de melk.</p><p>Ik voel aan alles dat er iets niet klopt, maar heb werkelijk geen idee meer wat ik nog kan proberen. Ik zou jullie eventuele tips en adviezen enorm waarderen...</p>