<p>Hoi,</p><p>Mijn kindje oefent sinds vorige week dagelijks met het drinken uit de Avent fles. Helaas loopt dat elke keer op een drama uit met veel tranen... Héél soms pakt ze de fles wel eens, maar drinkt er dan weinig uit of zet het daarna alsnog op (langdurig) huilen. Ze is dan echt onrustig. De lactatiekundige heeft al meegekeken en raadde aan om dagelijks meerdere kleine porties te geven. Dat lukt dus ook niet, want ze weigert gewoon. Ik doe het wel op de goede manier volgens haar.</p><p>Wie heeft er goede tips voor ons? De lactatiekundige is even niet bereikbaar maar ik wil niet dat mijn kindje ondertussen een hekel gaat krijgen aan de fles... Dit doen we al:</p><p>• Speen aangepast naar flow uit de borst</p><p>• Dr. Brown's besteld om te proberen </p><p>• Eerst borst, daarna fles. Dit is alleen wel een probleem omdat ze vaak na 1 borst al niet meer wil drinken</p><p>• Eerst fles, daarna borst. Dit is alleen wel een probleem omdat zij i.p.v. duidelijke hongersignalen vaak gelijk gaat huilen, en de fles wordt dan natuurlijk helemaal een ding</p><p>• Speen in mijn BH gedaan om mijn geur eraan te geven</p><p>• Flesje laten geven door een ander (zelf lactatiekundige lukte het niet, ging ze spelen/klieren met de speen)</p><p> </p>