@ Fleur en Leonie

Hoi Wendy,

Ik zit nog in spanning aangezien we de echo pas volgende week donderdag krijgen. We weten wel al dat het een knul gaat worden, maar hoop dat alles goed is volgende week!!!!

Heb jij hem al gehad?

Gr,
Mandy

Hoi Wendy,

De echo ging hartstikke goed! We krijgen een jongetje!

Ik vind het altijd spannend zo'n echo, omdat ik tijdens de 20-weken echo van mijn tweede zwangerschap te horen kreeg dat het kindje een ernstige afwijking had waardoor hij niet buiten de baarmoeder zou kunnen leven. We hebben die zwangerschap toen ook afgebroken. Hierdoor hebben we deze zwangerschap extra echo's bij de gynaecoloog gehad om uit te sluiten dat het kindje dezelfde afwijking heeft. Maar alles is in orde en nu kan ik de verloskundige gaan bellen.

@Eliza-Leonie: fijn dat jullie echo zo goed ging,en dat jullie in blijde verwachting zijn van een zoon. Gefeliciteerd,wat zal het voor jullie een opluchting zijn geweest!

Helaas zitten wij nog in spanning,
hartje,nieren,hersenen etc zagen er allemaal goed uit. Alleen de bovenbeentjes waren te kort voor de zwangerschapsduur. Nu moeten wij dinsdag naar het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht voor een uitgebreide echo. Dan kunnen ze gelijk naar de ruggewervels kijken,want die waren niet goed te zien omdat ons druifje op zijn/haar rug lag met opgetrokkken beentjes.Het kan zijn dat ze daarom ook de beentjes niet goed hebben kunnen meten. Maar het kan ook zijn dat er een andere oorzaak is voor de korte beentjes.We hopen dinsdag dus meer te weten. Morgen lekker werken,voor de nodige afleiding.
groetjes Fleur

@ Fleur, wat een spanning. Hopelijk komt het omdat hij/zij niet goed lag.. Sterke met wachten...

@ Elize-Leonie, goed nieuws! Nu kan je helemaal gaan genieten..

Wij mogen zelf 31 aug. voor de 20 weken echo.. de komende week mag dus snel gaan!

Liefs Laurie

@ Eliza Leonie: Wat fijn dat alles nu goed is. Heftig hoor wat je al hebt meegemaakt. Moet echt een opluchting zijn nu.

@ Fleur: Ik duim voor je dat alles goed is en dat het inderdaad komt doordat hij/zij er verkeerd voor lag

Ik moet nog 2 weken wachten op mijn echo (2 september). Wat duurt dat nog lang haha

Terug
Bovenaan