Fleur geboren

A

Anoniem

Guest
Hi

Op zondag 4 november braken opeens mijn vliezen (had net donderdag mijn laatste werkdag gehad), en moest meteen naar het ziekenhuis toe. Fleur is geboren maandagochtend om 6 uur, de weeen begonnen zondagavond rond 10 uur. Ze is natuurlijk veel te vroeg, 5 weken en een paar dagen, ze was uitgerekend voor 10 december. Alles gaat goed, heeft 1 dag aan de monitor gelegen. Drinkt al goed uit de borst alleen we dachten dat we vandaag naar huis mochten maar ze werd geel en ligt nu dus in de couveuse onder de lamp. We hopen morgen of overmorgen toch naar huis te gaan.

Ben nu even thuis, mocht even van het ziekenhuis met dagverlof, en ga nu weer terug naar mijn moppie.

Groetjes,
lia

oh ja, ze woog bij de bevalling 2540 gram (nu 2240 gram), ze meten hier niet meer maar maat 50 is veeeel te groot, ze past in pakjes maat 44.

goed nu ga ik echt. heb rest van de berichten niet gelezen hoop dat alles goed gaat met iedereen.

groetjes,
lia

He Lia,

gefeliciteerd meid. Jeetje dat was denk ik best even schrikken dat je zo vroeg ging bevallen. Gelukkig gaat alles goed met jullie. Ik wens jullie heel veel geluk en gezondheid!!

Knuffel Sabine

Gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam, Fleur.
Jeetje wat zul jij geschrokken zijn. Zo plotseling, daar reken je niet op. Maar gelukkig gaat alles goed met jullie allebei.
Ik hoop dat jullie snel saampjes naar huis mogen!

Groetjes,
RV

eej, gefeliciteerd hoor!!. Hopelijk mag ze snel mee naar huis. Neem lekker je rust.
Ben stiekem toch een beetje jaloers, had ook graag mijn meisje in mijn handen willen hebben. Maar ik moet nog maar even geduld hebben.
liefs Elly

Gefeliciteerd met je kleine meid! Ben blij te horen dat het verder goed gaat.

Geniet er lekker van en we horen later graag hoe het nu gaat.

gr mama van MD

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig he !!!!

Fleur en Selina zijn op de zelfde dag geboren, alleen Fleur in de ochtend en Selina om 22.09 uur.

Geniet er lekker van!

kuzz lau

Van harte gefeliciteerd !!!!!!
Nummer 3 in de december rij ....
Goed hoor !!!! Het allerbeste, geniet van jullie schatje.

Liefs, Annette

Terug
Bovenaan