@Fleur

Hoi Fleur!

Hoe is het bij jullie? Inmiddels al iets meer duidelijkheid?

Wij hebben gisteren weer een gesprek gehad en het is duidelijk geworden dat we niet zwanger kunnen worden op dit moment omdat er door het herstel proces van de KS iets goed mis is gegaan. Een operatie is onze enige hoop. Over twee weken krijg ik te horen of dat het daadwerkelijk kan en wanneer. We gaan er vanuit dat dit allemaal gaat lukken maar in de tussentijd wordt ons geduld dus weer op de proef gested.

Lfs

Balen he?
Paar weekjes hier,maandje daar en zo ben je snel weer een tijd verder!
Hebben ze wel gezegd op welke termijn je geopereerd word?Is er een wachtlijst voor?
En met die operatie hopen ze dus de fout te herstellen en zou je wel zelf zwanger kunnen worden? Of ga je dan toch gelijk met IUI beginnen? Wel weer spannend dus!

Wij hebben volgende week woensdag weer een gesprek, waarschijnlijk over IUI.
De vorige keer heb ik tenminste foldertjes over IUI meegekregen. Ben heel benieuwd,voor het zelfde geld bedenkt hij weer wat anders!?

We houden elkaar weer op de hoogte.
doeidoei
Fleur

We komen niet op een wachtlijst te staan maar ik zal gewoon ingepland gaan worden - eigenlijk ga ik er vanuit dit jaar nog....
Dmv de operatie gaan ze proberen mijn "defect" te herstellen daarna zou het weer moeten kunnen alleen weet ik niet of dat ik dan weer een jaar wil gaan proberen. Dat moet ik dus nog even afwachten. Eerst stap 1.

Succes woensdag met het gesprek!

Lfs

vervelend weer moeska...! Hopelijk kun je vlug weer verder...probeer ook n beetje je rust te nemen...alhoewel k weet hoe lastig dit kan zijn!

Terug
Bovenaan