fleur

he fleur

heel veel succes vandaag met je iui.
ga heel ontspannen erheen ddan valt het allemaal erg mee, want op zich stelt het niks voor hoor.
en dan ga ik vanaf vandaag heel hard voor je duimen 14 dgn lang, en heb je hopelijk goed nieuws.

xxxx natas

hoi natas,
lief dat je aan me denkt,
ik ben vandaag vrij,
dus dat komt heerlijk uit. Vanochtend lekker gedoucht,even achter de computer en zo nog even afwassen en dan is de ochtend weer om.
Moet om 2 uur bij het lab zijn en om 15.30 u de inseminatie, tussendoor nog even mijn meisje naar mijn zus brengen. Ik ga me dus niet vervelen. Ik zal vanavond nog even laten weten hoe het ging.
liefs Fleur

Wanneer moet jij weer terug voor de echo?
Volgende week toch?
Had jij nog last van de gonal?
Ik helemaal niet,ook niet van de ovitrelle trouwens (voor de eisprong)
nou nogmaals de groetjes
Fleur

he fleur

is alles geod gegaan,ook met je meisje weg brengen??
wij hebebn haar een paar keer meegenomen vond ze geen probleem. Heb ook tegen haar gezegt dat de dokter gaat kijken in me buik of ik een broertje of zusje kan krijgen voor haar. Dit tijdens de echo en met iui dat ze het nu gaan proberen. Dit vind ze nu heel normaal. oet ook altijd lacht las ik met me benen wijd moet enz. Ze gaat ook gewoon spelen enz en kletsenemt de verpleegkundige die het doet.

Ik moet maandag voor de echo, ga er vanuit dat ik woe voor iui moet. Als alles goed gaat me ben nm nu niet zo lekker hoest me kapot, is vandaag bloed geprikt. Morgend e uitslag dan of Antibiotica of prednison kuur.

Ik heb ook geen last van de gonal, maar wat spuuit jj nog meer ovitrelle??? ken ik niet want ik moet dan pregnil spuiten..

ik zal nu voor je gaan duimen de aankomende 14 dgn.
xxxxxx natas

Ja hoor,ze is bij mijn zus geweest,dat vind ze leuk,
ik heb haar verteld dat ik een boodschapje ging doen. Ik zie het niet zitten om haar iedere keer mee te nemen.

ik ben benieuwd wanneer jij moet,
ik lees het wel.

sorry voor de late reactie,we zitten met een internet storing,vanaf donderdag middag al geen internet gehad,ik ben benieuwd hoe lang het het blijft doen.

liefs Fleur

he fleur

ik ben net weer controle geweest heb 3 goeie eitjes aan de re kant. aan d eli waar me cyste ziet helemaal niks gelukkig maar anderds was het niet door gegaan.
Maar nu misschien wel beter want ik zit al 4 dgn aan de prednison ivm benauwdheid(astma).en is mijn man ook ziek naar huis gestuurt van zijn werk af, ook hoesten, koorts enz. dus gaat lekker hier.
Morgen moet ik weer terug komen want me eitjes waren nog een twijfel geval, en dan ws wel woe iui.
Dus een wk na je hahhaa.

Hoe is het nu met jou, las ook dat je grieperig bent en wat buikpijn had??

Ik wiul me dochtertje ook niet altijd meenemen maarja soms kan hjet niet anders maar ze gaat op stoeltje zitten achter gordijn en spelen dus heerlijk.

he we houden elkaar op de hoorgte, hoop dat je internt het snel weer goed doen, wij hebben dat ook gehad zitten bij upc.
xxxxxx natas

hoi natas,
gaan ze met 3 eitjes wel verder?
het zal je gebeuren: zwanger van een drieling!!

Met mij gaat het wel weer,
verkoudheid/grieperig is weer over.
Blijf wel wat kramp in mijn buik houden.

groetjes Fleur

he fleur

ja met 3 eitjes gaat het door als je er 4 heb dan niet. Maar ze kijken het wel aann hoor met 3. ja die kans iks er wl maar er is dan ook een kans dat ze er 1 weg laten halen. ivm gezondheid van jou en je kindjes.

Kijk een tweeling vin ik niet erg maar 3 zou me teveel worden.

Gelukkig da tje opknap, alleen raar die krampen in je buik. hopelijk alleeen maar goed teken?????

Ik duim voor je.
ik moet morgen maar navragen of iui wel door kan gaan omdat me man aan de ab zit, heeft nm voorhoofd/bijholte ontsteking en zijn longen waren oooj niet helemaal schoon.
Het gaat hier dus heel erg goed qua gezondheid.

he ik hou je op de hoogte.
xxxx natas

Terug
Bovenaan