@fleur

heey meid,
Ben na lange tijd zonder internet eindelijk weer online ja. Zag dat je je eerste iui hebt gehad. Duim heel hard voor je!! Wij hadden nu ook het iui-traject ingegaan.Blijft toch vreemd om zwanger te zijn. Ik heb helemaal geen klachten en ook niet gehad. En ben 6 kilo lichter dan aan het begin. Kleren passen nog perfect en het is dat ik de kleine goed kan voelen maar anders zou ik het zo vergeten ahahahah. Hoop voor jou en alle andere meiden hier dat jullie snel mogen volgen. Wij zijn relatief kort bezig geweest, maar zijn er hier ook die al heeeeeel lang bezig zijn en die vergeet ik niet hoor. ik kijk af en toe mee hier en ben ook echt niet mijn eigen spanningen en teleurstellingen vergeten. Ben me er nog steeds heel bewust van dat ik heel veel geluk heb en dat het een prachtig wonder is.
Ik wens iedereen hier heel veel succes en sterkte met de spannende tijden.

Liefs Supertje

hoi,
wat fijn dat je de kleine zo goed voelt,
wat een heerlijk gevoel is dat he? Ik weet nog wel dat toen ik net bevallen was,ik dacht dat ik de kleine voelde,terwijl ze al op de kinderafdeling lag!! Zo raar,in het begin moet je echt weer ontwennen.
Meid,geniet lekker van je zwangerschap,
hopelijk mogen meerdere je volgen.
liefs Fleur

Hey Fleur, ik las dat de 1e IUI poging niet gelukt is - balen! Hoe gaat het of kun je het een beetje relativeren?

Ik ben inmiddels weer uit het ziekenhuis en heb mijn operatie er op zitten. Het viel allemaal niet mee maar ze hebben kunnen doen at ze wilde doen en nu komt het aan op mijn herstel. Vind het lastig om te bepalen wat ik wel en wat ik allemaal niet kan en mag doen...... Rustig aan dan maar. Eind januari hebben we een controle afspraak en dan zullen ze ook wel kijken of het allemaal netjes aan het genezen is.

Ik blijf me je mee lezen en mee hopen!

lfs

ha dieMoesak,
wat fijn dat je weer thuis bent
kan je alles op je eigen tempo doen.
Dus voorlopig ben je nog wel aan het revalideren. Nu maar rustig aan doen,zodat je snel weer opknapt!

En dan onze eerste IUI,ik begon na 1,5 week al wat rose en bruine afscheiding te verliezen,die eerste dag heb ik goed gebaalt! Ik ben nu al wwer hormonen aan het spuiten,dus dan ga je er weer voor,as donderdag voor de echo,ben benieuwd of het eitje/eitjes weer net zo goed gegroeid zijn als de 1e keer,waarschijnlijk heb ik dan rond maandag de 2e IUI. Spannend.

Meis heel veel succes met rustig aan doen en bijkomen,
liefs Fleur

Terug
Bovenaan