flink aan de diaree (sorry)

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

Ik ben 8 wkn en 4 dgn zwanger en heb nu al een paar dagen last van borrelende darmen en diaree (echt water dun). Als ik iets gegeten heb zit ik na 5 tellen alweer op de wc en komt het er weer uit.
Nu vraag ik me af wat ik hier aan kan doen want het begint nu ook echt wel pijn te doen vanonder. En maak nu toch wel een beetje zorgen om m'n kindje.

Wie kan mij helpen?

P.s Sorry voor het smakelijke verhaal

Hoi Bontrie,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Het is vervelend dat je last hebt van je stoelgang.
Ik heb zelf tabletjes bij de DA drogist gehaald voor diarree die je met je zwangerschap mag slikken.
Moet je gewoon naar vragen en duidelijk aan gegeven dat je zwanger bent.
Mijn heet: Kugest tabletten
Merk VSM
Het zijn homeopatische tabletten voor missekijkheid en diarree.

Ik heb ze zelf twee keer gebruik toen ik zwanger probeerde te worden.
Tijdens vakantie in het buitenland.Ik was er toen ook zo naar van maar ze hielpen erg goed.
Niet teveel nemen anders krijg je weer obstipatie.

groetjes steenbokje

Hoi Bontrie,
vervelend dat je al een paar dagen zo ziek bent.
wat middeltjes betreft weet ik niet veel, maar ik weet wel dat zolang je voldoende drinkt het geen slechte invloed op je kindje zal hebben. ik heb een paar maanden terug ook een tijdje diaree gehad en volgens de gyn kon dat geen kwaad zolang je er voor zorgt wel voldoende probeert te drinken.

beterschap!!

Groetjes,
Sara

hoi
wat vervelend zeg !
ik zou toch wel even contact opnemen met de huisarts ik weet niet of je iets mag hebben maar het is wel belangrijk dat je niet uitdroogd...

volgens mij kan het geen kwaad nu voor je kindje je kindje neemt uit jouw reserves als hij het niet op een andere manier krijgt maar het is wel lastig voor jouw

sterkte

sandra

Terug
Bovenaan