Flink afvallen!

Lieve mama's en papa's!

2,5 jaar geleden ben ik bevallen van mijn dochter. Tijdens de zwangerschap ben ik heel veel aangekomen (25 kg) en nu is het eindelijk tijd om de knop om te zetten, te stoppen met balen dat ik zo dik ben en mijn verantwoordelijkheid te nemen en gezond te gaan eten en meer te bewegen!

Zijn er lotgenoten die een WhatsAppgroepje willen starten? Om even te appen in plaats van te eten ;), elkaar te stimuleren en motiveren? Let me know!

Hai hai!

Ik wil na de zomer ook weer heel graag fanatiek aan de slag. Mn dochter wordt dan ook 2 en ben het zat. Lijkt me leuk om even te sparren/motiveren. 

Ben toevallig sinds gisteren begonnen. Wil er zo'n 10-15 kg af hebben. M'n jongste wordt in oktober 2. Lijkt me leuk om daarover te kletsen via app.

Hey!
Is deze groep nog actief?
Ik ben mama van ons zoontje van 7 maanden en heb ook struggles met mijn gewicht. Ik wil me er wel bij aansluiten, samen gaat makkelijker dan alleen denk ik.

[quote quote=10571750]Hey!
Is deze groep nog actief?
Ik ben mama van ons zoontje van 7 maanden en heb ook struggles met mijn gewicht. Ik wil me er wel bij aansluiten, samen gaat makkelijker dan alleen denk ik.[/quote]
De groep moet nog gestart worden...

Terug
Bovenaan