Flink balen!

Op sommige dagen zit echt alles tegen.
Ik had van de bonnen die in de blije doos zaten luiers gekocht voor de gewonen prijs en natte doekjes maar daar heb ik 1 pakje gratis gehad dus geven ze geen geld terug. Heb ik dus 5 pakken luiers voor de volle mep gekocht.
Zijn gestart met de curus Samen Bevallen en volgens mijn verzekering krijg ik 100,00 euro terug per jaar voor een curus die met de zwangerschap te maken heeft. Krijg ik niets terug want het moet een cursus zijn die via het Riagg, GGD of geboortecentrum is. Dit kan ik dus nergens terug vinden in de voorwaarden zo klein zijn die lettertjes dus.
En wil ik vanavond met mijn 1 1/2 oude auto naar de zwangerschapszwemmen. Start ik mijn auto en staat die binnen een paar tellen vol rook. Ik snel de auto uit en ben gaan bellen naar de service.
Blijkt er een snaar van me airco vast te zitten en die is verbrand. Moet ik morgen naar de garage. Ik ga zelf niet want die lucht is behoorlijk sterk en sloeg gelijk op me keel. Ik heb de meneer van ANWB ook lekker zelf laten starten maar toen was de lucht het al weg.
Nou ik heb het helemaal gehad en wil nu gewoon dat alles goed gaat.
Dat was mijn klaaggezang even
Groetjes Peet

Ohhh wat vreselijk! Wat een pech!
Lijkt het maar zo, of komen dit soort dingen vaker bij zwangeren voor?
Het is mij gelukt om mijn vulnippel van onze LPG installatie in de auto af te breken!
Pfff... sterkte in ieder geval!

Ik ben er wel achter dat ik een stuk lomper ben sinds ik zwanger ben. Zo laat ik bijv ALLES vallen!
En bukken gaat nou echt niet meer (zo makkelijk).

Maar zoveel pech :-(
Ik zou morgen lekker een dagje thuis blijven en niets doen!

Succes!

Whaaa, wat herkenbaar! Ik roep ook soms dagenlang dat Murphy weer tegen me is. Glazen omgooien, boterham met pindakaas met de pindakaas omlaag op de grond, IN iets grijpen ipv iets gewoon vastpakken. Grmblll!!

Rustig doorademen meid! Morgen zit alles weer mee :)

Baaldag! En het lijkt nu allemaal nog erger dan normaal he! Over die cursus zou ik nog wel ff bellen met de verzekeringsmaatschappij. Mijn man en ik volgen hem ook en ik vind hem veeel beter dan de zwangerschapsgym die ik ooit bij de ggd heb gevolgd.. Kalm aan, gewoon niet teveel doen, dan kan er ook minder mis gaan..., denk ik ;-)
x Taraneh

Terug
Bovenaan