Flink balen

Kom net terug van de Vk. Ze heeft een strippoging gedaan maar omdat mijn kindje niet is ingedaald lukt dat niet. Ze kon er niet echt bij zeg maar.

Echt super balen.

Daarnaast aangeven dat ik mijn kindje niet veel voel de laatste dagen.
Dus ik kan zo naar t ziekenhuis voor een hartfilmpje en een echo.

Ik kan wel met 41 weken ingeleid worden dus dt kan ik zo ook bespreken.

En zondag komen ze ook nog langs om nogmaals proberen te strippen.

Pfff.....ik ben elke keer helemaal van slag als ik bij die Vk vandaan kom. Nu maak ik me natuurlijk ongerust of alles wel goed gaat daar binnen.
Zenuwen over die aanstaande bevalling.
En het feits dat mijn kindje niet is ingedaald en ik nog niet stripbaar ben maakt t allemaal niet veel hoopvoller. Anhoewel de Vk zegt dat dat niks uit hoeft te maken.

Maar kan wel janken!
Bah....dit is echt zo niet leuk.

Getsie, wat vervelend zeg!! Hopelijk stellen ze je straks gerust in het ziekenhuis.. Konden hun niet gelijk een echo doen dan? En wat is de baby weinig voelen? Dat indalen maakt idd niet veel uit, tijdens de bevalling zakt ze wel naar beneden, daar zou ik me maar niet druk over maken.. En inleiden, tja, als je ervoor kan kiezen weet ik niet wat ik zou doen, denk niet dat me dat blij zou maken.. Maar daar denkt iedereen weer anders over natuurlijk. Het kan nu sowieso niet lang meer duren dus zou dan zoiets hebben; laat ik dan nu ook nog maar wachten tot de natuur z'n werk gaat doen. Maar das ook weer voor iedereen anders.. Maak je vooral niet te druk! Succes zo in t ziekenhuis..

Oh wat vervelend en jammer dat ze je niet konden strippen :( en helemaal niet fijn dat jij je kleine niet meer veel voelt. Het is logisch dat je daar onzeker van wordt.
Hopelijk komt het snel allemaal goed en kun jij je toch nog een beetje ontspannen. Heel veel succes en sterkte en komt vast allemaal goed. Ik help je duimen ;)

O, die onzekerheid is vreselijk... Je kindje niet veel voelen kan je heel ongerust maken. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt in het ziekenhuis en dat het allemaal goed gaat met de kleine. Ik hoop dat je snel bevalt... Inleiden zou trouwens ook niet mijn voorkeur zijn, maar als het moet dan moet het.

Zo net terug van t ziekenhuis.
Gelukkig is met de baby alles goed!!!
Wat een opluchting.

Ging allemaal snel en ze waren erg vriendelijk en rustig.

Zondag komt de verloskundige nog een keer kijken of ze me kan strippen.
En maandag ga ik nog een keer langs bij t ziekenhuis om te kijken hoe t er voor staat.
Als ik wil zou ik dan eventueel dinsdag of woensdag ingeleid kunnen worden.
Dat heeft ook zeker niet mijn voorkeur maar het is wel prettig om een soort back-up plan te hebben.

En was best fijn om alvast even in t ziekenhuis geweest te zijn. Was toch ook een soort drempel.

Nu maar hopen dat de bevalling zich gewoon morgen of t weekend aandient.
Dat zou natuurlijk t aller fijnste zijn.

Maar voor nu in ieder geval weer beetje gerust gesteld.

El86 hoe is t jou vandaag vergaan bij de verloskundige?

Lieve mamma3007

Mijn vriendin is in oktober bevallen. Ze was 41+3 en de kleine was maar niet ingedaald. Toch is ze spontaan bevallen en is alles goed gegaan!

Ik snap dat je je zorgen maakt! Als de CTG maar goed is en dan erbij overtijd gaan is gewoon onmenselijk! Je kan het, ik zal aan je denken!

Balen meid dat het strippen niet kon.. kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon heel graag die kleine in je armen wil hebben.. maar wel heel fijn dat in het ziekenhuis alles goed was! Die kleine vindt het voor nu nog wel goed in je buik dus. Maar je bevalling kan nu ook zomaar elk moment beginnen, hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten!

Terug
Bovenaan