Flink de schrik erin!

Hoi meiden.

Niet schrikken, maar ik heb een horror dag achter de rug.
Vannacht had ik een vreselijke droom waarin mijn zieke moeder zei dat door haar ziekte en stress die het met zich meedraagt mijn baby'tje was overleden en dat ze zich dit heel erg kwalijk nam.
Het gevoel heeft me niet meer losgelaten en ik heb de stoute schoenen aangetrokken en mijn VK gebeld. Ik kon een uur later bij haar terecht om even het hartje te luisteren.
Toen begon het.... We konden geen kloppend hartje vinden. Dze VK is geen echoscopist maar wilde wel proberen of ze met de Echo iets kon vinden. Het enige wat we konden vinden was een baby'tje zonder enige beweging. Een hartje was ook niet te vinden.
Ze heeft me 's midags doorgestuurd naar het ziekenhuis om daar toch nog een echo te maken. Eerst manlief gebeld dat hij naar huis moet komen, voor de kinderen opvang regelen en naar het ziekenhuis.
Daar hebben we meer dan een uur moeten wachten eer de arts tijd had om een echo te aken. De hele tijd spookte alleen maar de zin van de VK in mijn hoofd. Ga maar uit van het ergste en dat deed ik dan ook.
Toen we eindelijk aan de geurt waren en we een echo gingen maken zagen we ons dropje helemaal achterin liggen en het bewoog en we hadden direct een hartje. Wat een geruststelling. Alles is goed met onze hummel. Maar wat heb ik in de rats gezeten zeg.

Ik hoop dit niet nog een keer mee te maken.

Groetjes Tamara
 
Wat een heftig verhaal zeg! Gelukkig dat je uiteindelijk wel goed nieuws heb gehad. Wat ik wel raar vind, is dat je vk zelfs met een echo het niet kon zien.....
 
Terug
Bovenaan