Flink geschrokken...

A

Anoniem

Guest

Pff, ik ben weer een beetje van de schrik bekomen.

Vanmorgen deed ik Dean in bad. Omdat wij geen groot bad hebben zit Dean altijd in een speciekuip en in een badring. Hij zat lekker in bad en trok zich telkens op aan de rand. Ik dacht nog; straks gaat hij staan ofzo. Hij was er zo druk mee bezig dat hij steeds verder kwam. Op een gegeven moment zat hij op z'n knietjes. Hij trok z'n benen wat op en gleed vervolgens met 2 benen en z'n billen door één gat. En toen zat 'ie vast. Ik probeerde hem er uit te halen, maar kreeg hem met geen mogelijkheid los. Eventjes raakte ik in paniek. Ik haalde Dean met ring en al uit bad en legde hem op z'n buik op  de mat. Ik probeerde het nog eens, maar kreeg de ring echt niet over z'n billen. Dean huilde inmiddels ook al. Ik heb snel de telefoon gepakt en heb de overbuurman gebeld. Eerst toetste ik nog het verkeerde nummer en kreeg een vreemde aan de telefoon. Toen het goede telefoonnummer. Gelukkig was de buurman thuis en hij kwam er direct aan. Tot overmaat van ramp was de voordeur nog op slot en moest ik eerst naar beneden om de deur open te doen. Ondertussen hoorde ik Dean nog steeds huilen. Ik zette de voordeur open en rende weer naar boven. De buurman kwam en ik hield Dean onder z'n armen vast. De buurman draaide  de badring over z'n billen en Dean was weer vrij. Pff. De buurman maakte nog een grapje omdat hij wel zag dat ik geschrokken was. Ik zag Dean denken; wat doet de buurman nou hier, en stopte meteen met huilen.

Dean ligt inmiddels met wat rode heupjes op bed en lijkt het allemaal weer te zijn vergeten. Ik heb Lex op z'n werk gebeld en vertelt wat er was gebeurt. Na een huilbui ben ik nu over de grootste schrik heen. De badring wordt hier in ieder geval niet meer gebruikt.

Zo, dat lucht een beetje op.

Nelly.

Tjonge wat een toestand, gelukkig is alles goed afgelopen en kan je weer bijkomen. Kan me voorstelen dat je schrikt als je hem niet loskrijgt. Misschien kan je als de grootste schrik voorbij is er toch een beetje om lachen, want het klinkt toch best grappig, met buurman en al, sorry
Groetjes mv Thom

Ahh, die klimgeit, z’n moeder laten schrikken.
Goed gehandeld hoor moeders!

Hoi! Ben je al weer een beetje bijgekomen?

Toen ik het las dacht ik; zie je wel!" Ik gebruik ook een specie kuip met badring en dat alles was helemaal geweldig en dé uitvinding  toen ze nog niet konden staan. Lucas gaat nu ook staan en trekt zijn benen op.

Door jouw verhaal gaat de badring nu ook maar op zolder!

Wat een toestand, kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent.

Groetjes,

Cynthia

Oh verschrikkelijk zeg!

We zullen er maar denken dat je er later om kan lachen maar ja heb je nu niks aan.
Je hebt het goed opgelost hoor! Toppie.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Goed gedaan hoor!! Voor hetzelfde geld was je eraan gaan trekken en had je mannetje blauwe benen gehad. Zielig voor hem, maar wat een verhaal! En dat je er dan aan denkt om de overbuurman te bellen........

Anyway, ik snap dat je de badring liever niet meer gebruikt, maar aan de andere kant: als ze eenmaal gaan staan is er ook vaak geen houden meer aan: onderuit glijden, tandjes op de rand van de bak........ ik noem maar wat. Niet om je de stuipen op het lijf te jagen,maar een badring blijft toch wel handig.

Maar ik kan me heeeel goed voorstellen dat je heel erg geschrokken bent!

Groetjes
Susan

Bah. ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent!! En ik vind dat je super gereageerd hebt. Ik denk dat ik niet rustig was gebeleven.

Gr. Natasja mv Jamie

Kan me voorstellen dat je daar van schrikt zeg.
Goed gehandeld hoor!

Terug
Bovenaan