Flink geschrokken

Hoi meiden,

Ben ik weer even. Afgelopen zondag ben ik me toch flink geschrokken. Opeens bloedverlies, echt daar wordt je niet blij van. Het was maar een klein straaltje, maar toch. Tot ik mijn dochter op tilde en ja hoor, weer een straal. De rest van de dag op de bank gehangen en het leek rustig te worden. Helaas 's nachts weer. Dus gister de vk gebeld. Die heeft een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis en is nog even langs gekomen om naar het hartje te luisteren. Na veel zoeken had ze die eindelijk gevonden.   De echo zou vandaag zijn. Dus de hele dag rustig aan gedaan en er kwam alleen wat oud bloed naar buiten. Ben lekker in bad gegaan en gaan slapen. Maar vannacht weer het zelfde, vers bloed.

Net de echo gehad en het ziet er allemaal super uit, geen stolsel niets. Kindje ligt ook precies op schema. Maar waar het bloed vandaan komt... geen idee... zal een raadsel blijven.

Blijf nu lekker een paar daagjes thuis, even rust nemen en dan weer langzaam aan werken, want veel zin heeft dat nu ook niet, ga wel 100x per dag kijken of het niet terug is.

Ik hoop dat de rest deze ellende bespaard blijft.

Liefs Nanda, die nu even op de bank kruipt met een kop thee en een goed boek :)

Hey Nanda!

Hey wat schrikken zeg!! voel je je voor de rest wel goed? geen buikpijn , rugpijn?
Ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt en dat alles gewoon goed blijft gaan.

lekker rustig aan doen he!

Liefs
Raya

Jeetje, dat lijkt me idd ook erg schikken :O

Hopen maar dat het een wondje is geweest ofzo!

Maar zolang de baby goed groeit en op schema blijft, niet al te druk maken, dat is namelijk ook niet zo goed voor de baby..

Sterkte

Groetjes Claudia

hey nanda
wat zul je geschrokken zijn! maar hebben ze ook gecontroleerd hoe je placenta ligt?
Daar heb ik toen een bloeding door gekregen namelijk omdat hij bij marek voor de uitgang lag en je buik steeds groter wordt en dan kunnen er vaatjes knappen
Doe het in ieder geval rustig aan en hopelijk is het bloeden snel over maakt je niet heel zeker lijkt me Krijg je nog wel een extra controle een dezer dagen? sterkte ermee!
liefs mira

Hoi,

Ben ik weer, sinds gister nacht geen bloeding meer gehad, maar durf niet goed te gaan douche, vorige bloeding was ook na het douche. Ze konden niets vinden. Gister nog even bij de vk geweest, voor de normale afspraak, weer het hartje gehoord en als ik  weer een keer bloed moet ik bellen en dan moet ik naar de gynacoloog voor een onderzoek of het de baarmoedermond is. Dat is wel te hopen want dat is alleen maar lastig.

Op de echo lag de placent mooi hoog dus ook niet voor de uitgang en er ware geen stolsels te zien, dus het lijkt allemaal een onschuldige bloeding te zijn.

Toch blijft het je bezig houden, niet alleen mij maar ook mijn vriend, moeder en zus zijn erg ongerust. Bij ieder raar gevoel ren je naar de wc, gelukkig is het meestal loos alarm.

We blijven positief... maar was wel moelijk. Morgen als het goed blijft gaan ga ik weer werken...

Liefs Nanda

Dat zal schrikken zijn geweest. Hoop dat alles goed met je gaat en blijft gaan.
Rustig aan blijven doen en niet te veel van je lichaam vragen. Die heeft energie nodig voor je kindje en eventueel genezen van een wondje.
Sterkte!

Terug
Bovenaan