flink geschrokken

zoals ik al zeg zijn wij flink geschrokken gister....
ineens dacht ik gisterochtend vruchtwater te verliezen. dus vk gebeld,die is komen kijken en stuurde mij gelijk naar het zh. het was vruchtwater.
daar aangekomen aan de ctg, hartmonitor voor de kleine en een kweekje genomen.
gelukkig niks meer. ook nog een echo gehad. maar de kleine maakt het goed en heeft nog voldoende vruchtwater. gelukkig!!!! t kan zijn dat er ergens een scheurtje in vliezen zit. maar mocht naar huis en nu weer rustig aan doen. en alles in de gaten houden.
ben nog nooit zo geschrokken. zat ook gelijk te huilen. vooral toen vk zei dat ik voorlopig dan nog in zh zou blijven en dat t kon dat onze kleine meid te vroeg geboren zou kunnen worden.
gelukkig is alles nu weer rustig maar wij gaan nu wel snel de babykamer weer in orde brengen. er is namelijk wel gewaarschuwd dat de kleine niet tot einde zou kunnen blijven zitten. dus wachten we het maar af.
lang bericht zo...... maar moest het even kwijt. zat echt te shaken gister.
groetjes marijke

he jakkes meid kan me voorstellen dat jullie enorm zijn geschrokken, nu maar hopen dat jullie meisje in ieder geval nog een week of 7 wachten zal met haar komst
knuffels

Kan me voorstellen dat je dan flink schrikt. Gelukkig heeft de kleine nog genoeg vruchtwater en kan ze nog blijven zitten. Hoop voor jullie dat dat nog een paar weken lang zo mag blijven...

Sterkte en doe het rustig aan.

Ik hoop dat je inmiddels wel een beetje bent bijgekomen. Wat ontzettend goed van je dat je alert was zeg.

Ik hoop van harte dat ik zelf herken wanneer ik vruchtwater verlies..

Op tijd met verlof en goed blijven opletten, dan komt ze vast gezond en wel naar buiten. En sommige kindjes zijn gewoon wat ongeduldig en willen wat eerder kijken. Dat zijn vaak ook de sterkste ;-)

dikke knuffel XXX

hoi,

hier gaat het wel weer,ben inmiddels bekomen van de schrik. zag mezelf al in het ziekenhuis met een veel te klein meisje zitten. dat nog heel lang daar zou moeten blijven.
zal van de week nog de vk bellen, omdat er nog steeds een beetje twijfel is vanuit mezelf. heb het idee dat ik nog vocht verlies, weet dus alleen niet of het vruchtwater is of niet. nog eens laten checken. verder hou ik me rustig, en thuis zat ik toch al een maand dus komt dat wel goed.
mijn man is toch maar gelijk de babykamer aan het opknappen, even getext en alles weer netjes neergezet. en van de week zet ik toch ook voor de zekerheid een vluchttas klaar.

vruchtwater ruikt een beetje zoetig, zit bij je normale afscheiding en is natter dan wat je normaal verliest. dus denk ik dat je het wel zult merken. t voelt een beetje alsof je plast, maar toch ook weer niet. denk leg het een beetje uit.

dank jullie wel voor de reacties.

Xx marijke

Terug
Bovenaan