flink overtijd maar een "negatieve"test

hoi.

mijn laatste menstrusatie is op 25 oct geweest.
en heb een stabile ciclus 28-29 dagen.

dus zou nu 6 weken in verwachting zijn.
maar waarom zijn de testen dan negatief..

heb de verloskundige gebeld en die zei dat mijn hormoonhuishouding nog niet zo ver is.
moest zaterdag nog een test doen en maandag bellen.

ga vrijdag maar weer testen (ben te nieuwsgierig)en wie weet, weet ik dan meer.

groetjes

Hoi,

ik ben 26 oktober voor het laatst ongi geweest en in november zou ik het rond de 24e zijn.
We leven inmiddels op de 9e van december dus ben ik nu  ruim 6  weken zwanger?!
De mw. van moeders voor moeders is geweest en die test werkt alleen bij een hoog hcg gehalte.
Meestal zijn tests nu wel te gebruiken zou je denken?!
Soms hoor je wel eens vrouwen waarbij de tests uitblijven...

Sterkte er mee!

Groetjes Gabriëlle

hoi,

ik heb 17 oktober mijn laatste menstruatie gehad,maar toen ik overtijd was, was mijn test ook negatief...een paar dagen later een heel flauw streepje en nu vollop.Ik heb gewoon een hele late eisprong, dus is de bevruchting automatisch ook pas op het eind van mn cyclus.
Misschien heb jij dat ook?
nou succes.grtjes

Ik zit inmiddels ook in de spanning.
Ik had een regelmatige cyclus van 30 dagen. Vorige maand was ik voor het eerst 3 dagen overtijd. Ik heb nu die 3 dagen bij mijn cyclus opgeteld, dus ging nu uit van 33 dagen. Inmiddels zit ik op 36 dagen en nog geen ongi en negatieve testen.
Ik word hier zo nerveus van. Als ik ongi moet worden, dan maar het liefst zo snel mogelijk! Nu zit je zo in de onzekerheid.
Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik nog een keer testen, dan ben ik 4 dagen overtijd.
Heb al een dag of vijf hele lichte lage rugpijn, maar het zet niet door!

En hier nog iemand met hetzelfde verhaal..
17 oktober voor het laatst ongesteld geworden. Ik heb een cyclus van 33 dagen, dus had 18 november weer ongi moeten worden. Ik ben inmiddels dus 3.5 week overtijd. Eerst was ik er vast van overtuigd dat ik zwanger was, maar heb een test gedaan bij 1.5 en bij 2.5 week overtijd...niks....

Sinds 3 dagen last van krampen en pijnlijke borsten dus dacht dat ik nu eindelijk ongi zou worden, maar nee hoor.

Sinds gisteren misselijk en vanmorgen zelfs 2 keer overgegeven!

Net weer een test gedaan (cb). Als je er gewoon naar kijkt is ie negatief, maar als je em in het licht houdt en je kijkt heeeeel goed, dan is e iets te zien wat met heel veel fantasie door zou kunnen gaan voor een streepje....zucht...ik weet het echt niet meer!

Sins een uurtje word mn rugpijn erger. Buikpijn heb ik nog niet. Ik ga onderhand ieder uur kijken op de wc. Niks niks te bekennen.
Ik lees dat sommingen echt heel lang overtijd zijn, hebben jullie al contact gehad met de ha?

Terug
Bovenaan