Flink ziek geweest....

Hey dames,

vannacht ben ik wakker geworden met migraine. daar baalde ik flink van, had ik namelijk sinds oktober niet meer gehad. Heb er ook medicijnen voor maar met de zwangerschap mag ik die niet nemen.
Het engste was dat ik voor het eerst uitvalsverschijnselen had: mijn linkerarm deed het niet meer. Zo eng. Na een kwartier begon het gevoel weer terug te komen.
Ben vandaag dus thuis gebleven en ik heb de hele dag geslapen.

Heb ook leuk nieuws: Na een week of twee gedacht te hebben dat ik de kleine voelde, weet ik het sinds vandaag zeker!
Die kleine deed enorm zijn/ haar best om heel hard tegen mijn hand aan te schoppen.
lukt nog niet echt, maar het begin is er hahaha.
Dat is zo'n apart gevoel. heb meteen mijn vriend op zijn werk gebeld hahaha.

Het was net of die kleine wilde zeggen: 'doe maar kalm aan mam, het komt wel goed' :D:D
ik had het echt ff nodig!!

liefs Daisy

Hee Daisy,

Wat ontzettend eng zeg, bah! Heb je wel de dokter gebeld, want dit is natuurlijk niet 'normaal'. Pas alsjeblieft goed op jezelf en neem goed je rust meid!

Wat cool dat je de kleine nu gaat voelen. Het is echt heel bijzonder, geniet ervan hoor....enne.....je kleine heeft gelijk....."doe kalm aan mama"

Sterkte! Liefs Lynn.

Daisy wat een enge ervaring. Migraine is niet leuk, maar dat herken je en je weet het gaat weer over. Die uitvalverschijselen zijn super eng. Er is een syndroom wat ook bij de zwangerschap voorkomt het carp....tunnel, weet de naam even niet. Maar daarbij kun je ook uitvalverschijnselen hebben. Overleg even met de verloskundige of arts, want dit is wel erg eng.

Meid wat leuk dat de kleine zo reageert. Dat zijn de leuke dingen.

Ik weet wat je bedoeld, het carpaal tunnel syndroom, dat zit in je pols. dat zit er iets klem, en dat geeft klachten als tintelingen en gevoelloosheid. ( hihi ben doktersassasistente)

Meestal ben ik de hele boel wel voor door medicatie. maar die mag ik tijdens de zwagerschap niet gebruiken. Weet wel dat die uitvalsverschijnselen bij migraine voor kunnen komen. Maar als je het meemaakt schrik je toch even.

Ow meid, wat vervelend zeg. Migraine is echt heeeeeeel erg. En idd ook erg akelig met uitval verschijnselen!!!

Wel lief van die kleine dat ze je gerust probeerde te stellen.

Liefs

Dat is handig als je doktersassistent bent! Maar dat was inderdaad wat ik bedoelde. Ik heb zelf ook migraine, maar wist niet dat je daarbij ook uitval verschijnselen kon hebben. Ik heb er nu ik zwanger ben gelukkig (nog) geen last van.

Kijk maar goed uit.

Terug
Bovenaan