flinke steken

hey dames

laatste paar dagen flink last van zijsteken, maar dan ook echt hard. ik hoef maar 1 minuut te lopen of wat te doen in huis en ik voel het al, moet dan echt lange tijd zitten of liggen voordat het over is. hebben meer dames hier last van? vind het echt vervelend het lijkt wel of er steeds meer kwaaltjes bij komen naarmate de zwangerschap vordert.

vanmiddag ook emesafene zetpillen opgehaald van de huisarts omdat de misselijkheid en overgeven niet overgaat. kijken of dat wat helpt.

voel me echt een klaagbaak de laatste tijd, maar kan echt niet genieten zo :(

xxxx

Oh meid, wat vervelend zeg!!! Ik ben eindelijk vrij van tabletjes! Jammer dat de gewone pillen niet helpen zeg. Ja steken in de zij, ik heb ook veel sneller de pijp uit da. Normaal. Of bedoel je dat niet? Laten we het maar op kwaaltjes houden hé lieverd. Keetje, dit zou eigenlijk het leukste trimester moeten zijn!

Beterschap en ik hoop dat je je snel beter voelt!

Liefs

Wat vervelend. Ik heb al bijna een week flink last van buikpijn. Tja, die groeit hè?! En ook ben ik nog steeds doodmoe. Ben morgen 17 weken en dan zit de eerste maand van het tweede trimester erop. Waar blijft die energie boost????

Je leest wel, je bent niet de enige klaagmuur hier. Gewoon lekker kalm aan doen en je eigen tempo aanhouden. Kop op meid, het is voor een goed doel!

Och meid die steken, het zijn net messen die er in steken. Vorige week had ik het na tillen van een bank. Ik heb er een dag last van gehad. Met lopen krijg ik het na 10 minuten of als ik te snel loop. Ik moet echtbmijn tempo aanpassen. Ik heb hervinden dat het mijn banden zijn. Een beetje vroeg dacht ik, aar volgens mijn verloskundige kan het echt wel, zeker als je al eerder kids hebt gehad.

Doe rustig aan, het is toch ook je lichaam die zegt kalm. En hij werkt keihard, veel veranderingen.

Herkenbaar. Ik had van de week onder in mijn buik en herkende het ook niet van mijn vorige zwangerschappen. De vk gebeld en die zei dat het bandenpijn was. Hier doe ik ook alles in een rustig en en relax tempo anders krijg ik veel last van mijn buik.
Ik krijg wel meer energie maar kan die dus niet gebruiken omdat ik anders meer klachten krijg....
Hoop dat je je beter gaat voelen en dat je echt kan gaan genieten.

Hee meid,

Wel herkenbaar hoor! Heb niet echt enorme steken maar voel het wel in m'n buik. Ook als ik opsta, dan heb ik het gevoel dat ik 'm moet vasthouden ofzo. Na een dag werken is het het pijnlijkst, lijkt wel of m'n buik dan veel en veel harder is en dat voelt op z'n minst comfortabel aan. Soms dus wat steken maar ja....we maken ook een enorme groeispurt.

Wat vervelend dat je misselijkheid en het spugen nog niet minder worden, bah! Goed dat je die zetpillen hebt gehaald, wellicht geeft het je wat verlichting. Ik werd er heel erg suf van, heb ze in het begin gebruikt maar na een paar dagen gelijk weer mee gestopt.
Nu heb ik er in vlagen last van maar gelukkig niet meer spugen (laat ik het afkloppen)

Sterkte lieverd, liefs Lynn.

Hopelijk helpen je zetpillen tegen de misselijkheid, lijkt me erg vervelend al die misselijkheid.

Steekjes vol ik hier ook op onverwachte momenten, ineens tijdens draiien in bed of bijv. met opstaan. Volgens mij idd de banden.

Terug
Bovenaan