Floor ik wil graag meer weten over Ladyline!

Hoi FLoor,

Ik las je bericht over afvallen met Ladyline. Ben erg benieuwd naar een aantal zaken oa:

Kosten
Wat moet je ervoor doen
Hoeveel ben je afgevallen en hoe snel?

Wil je me als je tijd hebt iets meer vertellen?

gr.Ing

Hoi Ing,
Ik vind het moeilijk om aan te geven hoeveel het kost, want het is voor iedereen verschillend hoeveel je wilt afvallen.

Ik ben  7 weken na de bevalling voor het eerst naar Ladyline gegaan voor een intakegesprek. Ik heb aangeven dat ik terug wil gaan naar 62 kilo en zij gaan dat dan omzetten naar het aantal centimeters  waar je overal moet gaan afvallen.

Daarna ga je 2 x per week heen om te sporten in warmtecabines (geen spierpijn!!) en de cm gaan erg hard. Ik ben nu na 10 keer sporten al ruim 30 cm kwijt en pas weer in maat 38/40.

Voor 20 keer sporten + begeleiding heb ik volgens mij € 300,- betaald en ik verwacht dat ik over 10 weken in totaal 60 cm kwijt ben ik dat ik dan weer in mijn kleding pas.

Als je een afspraak maakt dan geven zij aan wat het gaat kosten om je eigen doel te bereiken. Je zit dan nergens aan vast hoor.

Hoeveel kilo ben jij aangekomen tijdens de zwangerschap? Ik ben 28 kilo aangekomen en was 5 weken geleden echt helemaal klaar met mijn figuur.

Succes en ik zou het leuk vinden om te horen wat je gaat doen.
Groetjes,
Floor

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik ben 25 kilo aangekomen en daar is er maar 5 vanaf gegaan na de bevalling die nu  8 weken geleden is. Ik heb er dus 20 teveel hangen!! HELP! Ik ben 1.75 en woog voor de zwangerschap 73/75 wat voor mij betekende een nette maat 40 en een slank figuur. Nu zit ik in 44/46 en  weeg ik 95  en voel ik me een enorme Teletubbie! Het zit ook echt overal. Benen, armen, kont, gezicht enz enz. De oorzaak is bekend hoor want ik heb een zeer gecompliceerde zwangerschap gehad en mocht alleen maar stil liggen en tja dan gaat het hard. Ik had daarvoor een actief leven en sportte veel. Ik ben eerder veel kilo's afgevallen maar die methode zie ik nu niet zitten. (herbalife met shakes) Aan Sonja heb ik ook gedacht maar met een klein kind heb ik echt geen tijd voor al die gekke receptjes helaas.

Welke maat had je voordat je naar Ladyline  ging?
Je hebt het over cm maar weet je ook wat je bent afgevallen in cm?
Hoe lang heb je erover gedaan? Ik zou namelijk graag eind oktober weer een klein beetje in shape zijn.

Ik  ben benieuwd naar je antwoorden!!!!!!!

x ing  

Ik weet wat je bedoelt. Ik heb ook vanaf week 22 plat gelegen. Bij mij zit er nu nog 7 kilo aan, maar eigenlijk vond ik voor de zwangerschap al dat er wat af mocht. Ik wil eigenlijk 10 kilo (maar meer mag altijd ) kwijt. Misschien ga ik dit wel proberen, maar dan moet ik eerst even kijken hoe ik dat met Lotte ga doen... 's Avonds sporten en dan die kleine bij pappa laten?

Ik heb trouwens net wel een boek van Sonja Bakker besteld. Want pappa is tijdens de zwangerschap gek genoeg ook 5 kilo aangekomen.

Groetjes, Marisa

Hoi Ing,
Kan me je gevoel van een Teletubbie goed voorstellen. Zo voelde ik me ook 5 weken geleden. Ik mocht de laatste 10 weken van de zwangerschap bijna niks meer doen en ik had net als jij ook een actief leven daarvoor met veel sporten etc. De laatste 10 weken van mijn zwangerschap zijn bij mij de kilo's er ook aangevlogen. Toen ik 5 weken geleden begon met Lady Line had ik ook nog z'n 15 kilo te  veel gewicht en zat ik in maat 42/44. Ladyline heeft een aantal meetpunten, bijvoorbeeld je armen, maag, buik, heupen, bovenbenen etc die ze bij je eerste afspraak gaan meten. Als je begint met sporten heb je om de zoveel keer steeds metingen zodat je precies weet waar de centimeters vanaf gaan. Nu na 5 weken heb ik maat 38/40 en ik wil nog terug naar maat 36  dus nog eventjes de puntjes op de  iiiii. Heb nu  vooral nog het idee dat het op mijn heupen en buik zit, mijn benen zijn alweer in shape en dat  had ik absoluut nog niet verwacht. Moet ook zeggen dat ik super veel wandel met Veerle, maar ik eet wel gewoon, ik doe niet aan rare dieeten of shakes.    

Je kunt ook nog kiezen voor een meer uitgebreid programma maar dat vond ik te duur (volgens mij iets van €600,-), ik wilde eerst kijken hoe snel ik met het "basis" programma mijn figuur zou terugkrijgen.

Hoop dat je ook snel weer je figuur terug hebt, ook al is het eerst maar 10 kilo je voelt je dan al een ander mens.

Heel veel succes en ik hoor het graag van je.
Hoe gaat het met je dochtertje, groeit ze goed? Bij ons helpt Omneo ook nog niet echt, wij zitten ook vanalles nog te proberen. Mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan