Hoi Ing,
Kan me je gevoel van een Teletubbie goed voorstellen. Zo voelde ik me ook 5 weken geleden. Ik mocht de laatste 10 weken van de zwangerschap bijna niks meer doen en ik had net als jij ook een actief leven daarvoor met veel sporten etc. De laatste 10 weken van mijn zwangerschap zijn bij mij de kilo's er ook aangevlogen. Toen ik 5 weken geleden begon met Lady Line had ik ook nog z'n 15 kilo te veel gewicht en zat ik in maat 42/44. Ladyline heeft een aantal meetpunten, bijvoorbeeld je armen, maag, buik, heupen, bovenbenen etc die ze bij je eerste afspraak gaan meten. Als je begint met sporten heb je om de zoveel keer steeds metingen zodat je precies weet waar de centimeters vanaf gaan. Nu na 5 weken heb ik maat 38/40 en ik wil nog terug naar maat 36 dus nog eventjes de puntjes op de iiiii. Heb nu vooral nog het idee dat het op mijn heupen en buik zit, mijn benen zijn alweer in shape en dat had ik absoluut nog niet verwacht. Moet ook zeggen dat ik super veel wandel met Veerle, maar ik eet wel gewoon, ik doe niet aan rare dieeten of shakes.
Je kunt ook nog kiezen voor een meer uitgebreid programma maar dat vond ik te duur (volgens mij iets van €600,-), ik wilde eerst kijken hoe snel ik met het "basis" programma mijn figuur zou terugkrijgen.
Hoop dat je ook snel weer je figuur terug hebt, ook al is het eerst maar 10 kilo je voelt je dan al een ander mens.
Heel veel succes en ik hoor het graag van je.
Hoe gaat het met je dochtertje, groeit ze goed? Bij ons helpt Omneo ook nog niet echt, wij zitten ook vanalles nog te proberen. Mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Floor