Floor is geboren!!!

Ik ga voor een meisje!
Gefeliciteerd met Floor................
Met wie moet ik nu zeiken???
Ga lekker genieten meid!
Het is verdient na al het wachten,

Dikke kus Rimke
41 weken precies.................

Tis inderdaad een meisje. Enneh...Rimke, je wachten wordt beloond hoor. Nog eeffies volhouden en dan heb jij ook je kleine meis in je armen.
Ik blijf voor duimen toitoitoi.

kus Marjen

al een hoop gerommel vandaag en weer heel veel slijmverlies.........gedver.
Wie weet........
Komen net uit ziekenhuis, voor CTG geweest omdat ik ons meisje veel minder voelde, maar alles nog prima! Gelukkig maar!

Het is het wachten waard he? Gelukkig maar, ga maar lekker genieten van je gezinnetje. Hoop dat je je goed voelt en dat alles voorspoedig gegaan is, maar aan de tijdstippen van je berichtjes te lezen is het heel snel gegaan!

Veel liefs en een kusje voor floor!

Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter Floor!
Geniet ervan en laat je maar goed verwennen, dat heb je wel verdiend, zeker  na dat lange wachten!

Groetjes,
Susan

Ja tis heel snel gegaan. Ik kreeg vrijdagavond om half 9 weeen, die waren nog heel goed op te vangen. Toen om 11 uur had ik ze om de 4 minuten, verloskundige gebeld en ik kon met 4 cm naar het ziekenhuis. Om 12 uur was ik daar, om half 2 hebben ze de vliezen gebroken. Ik heb daar een tijd in bad gezeten (helpt heeel goed voor de ontsluiting!!) En uiteindelijk om vijf voor 4 was Floor er! Twas geen eitje, maar vergeleken met mijn andere twee bevallingen was dit wel de snelste en achteraf gezien toch de prettigste. Twas wel heftig, maar verder heb ik nergens last van. En om 7 uur was ik al weer thuis!!! Wel een beetje vermoeid, we hebben natuurlijk een nacht overgeslagen.
Floor doet het ook prima. Ze was 3680 gram, een flinke meid dus, een wolk van een baby. Rimke zet em op, ik denk aan je, je kunt het, het gaat echt helemaal goed komen! Ik hou het in de gaten.
Kus Marjen

Terug
Bovenaan