floortje weer in t ziekenhuis gelegen

hee meiden

afgelopen donderdag is mijn kleine muisje weer met spoed opgenomen geworden in t ziekenhuis
ze bleek hevig verkouden te zijn en gelukkig was er verder in d'r bloed niks te vinden wat op een infectie oid kon wijzen
we kregen het arme muisje niet meer wakker en ze was zoo suf echt heel eng
de huisarts was die middag nog op kraamvisite geweest en volgens hem was er niks aan de hand
maar ik vertrouwde t niet dus sávonds na de huisartsenpost geweest en meteen door na de kinderarts en daar meteen opgenomen
infuus gekregen tot 2 x toe bloed moeten prikken en daarna samen met mij een isolatiekamer in
niemand mocht erbij totdat duidelijk was wat mijjn muisje had
gelukkig bleek het echt niet meer te zijn dan een fikse verkoudheid en zaterdag was zed al zo opgeknapt dat ik met d'r na huis mocht
hopelijk is dit de laatste x dat ik met 1 van mijn meisjes in t zieknhuis lig want ben t helemaal zat daar hahahaha

groetjes maurilla en de meisjes

Oh, wat schrikken zeg! En wat gaat zo'n kleintje dan snel achteruit he?! Omdat de huisarts haar 's middags nog had gezien en toen leek er niets aan de hand te zijn. Goed dat je naar je instinct luistert, dat heb je niet voor niets!
Hopelijk laat ze je nu niet meer zo schrikken.
Groetjes,
Dory

Maurilla,

Wat een schrik!!! Je moeder gevoel is altijd het juiste en gelukkig gaat het weer een stuk beter, maar wat een schrik! Rustig aan jullie!

Liefs Lientje

jeetje zeg, das schrikken!
verschrikkelijk he, je kleine meisje in t ziekenhuis.
laat staan nog zo jong!
nou, ben blij dat het al een stuk beter gaat met haar.

doe rustig aan he.

liefs, do

hoihoi
hier gaat t gelukkig weer allemaal z'n gangetje
floortje is nog iets verkouden maar eet goed en is goed alert alleen spuugd ze soms een beetje van/door de krampjes dus ga vanavond met d'r na de gyroprakter oftewel kraker zoals ik hem noem
maar hoop voorlopig niet meer in t ziekenhuis te komen heb mijn neus ervan vol

veel liefs van ons

Jemig Maurilla...Wanneer is het einde in zicht he vraag je je misschien wel eens af...
Goed dat je doet wat jij voelt dat goed is en je niet laat afleiden door een arts of iemand anders die denkt dat er niks aan de hand is, jij bent haar mama en weet het het beste, dus zou je instinct altijd blijven volgen, ook al blijkt het (gelukkig!) 'maar' een verkoudheid te zijn, ka voor zo'n kleintje dus blijkbaar al best heftig eruit zien...
Luka heeft het Kiss Syndroom en wij gaan naar een osteopaat.In mijn geval blijf ik het raar vinden dat bijv. een verloskundige die bij je bevalling is geweest je niet verteld wat de risico's/gevolgen kunnen zijn als je kindje word geboren als sterrekijkertje..raar toch?Kan je als ouder zelf maar weer uitzoeken.
Enfin, ik dwaal af, wens je veel sterkte en succes met Floor, overigens een enorm leuke naam!!!
Groetjes Roos.
P.S, Onze kindjes schelen maar 6 dagen he, leuk!

Terug
Bovenaan