Floradix


Hallo

Ik ben vandaag weer naar de vk geweest en mijn hb is te laag.
ze raadde me aan om Floradix te nemen maar ik las dat je dat alleen in een reformzaak kunt halen.
wij hebben die echter niet in de buurt zitten, mijn vraag is, zou een drogisterij dat ook niet verkopen?

ik hoop gauw wat te horen

liefs sarah 30w5d zwanger van 1e kindje
 
Hoi Sarah,

Ik heb het ook in huis en heb het gewoon bij de etos gehaald, niet goedkoop 14.95 maar het moet enorm goed helpen. ik pak het door de dag heen omdat ik moeilijk kan eten in de morgen en veel last heb van mijn maag.
waneer ben je uitgeteld.'

gr monique
33weken/1 dag
 

Hoi Moosje

Ik ben op 9 oktober uitgerekend, ik ben nu 30w en 5d zwanger, het is mijn eerste kindje.
Is dit ook jouw eerste kindje?
oh haha ik kan natuurlijk in de lijst kijken oeps..;)

liefs sarah
 
hoi

waarom koop je geen gravitamon het werkt heel goed
floradix is zooooooo vies als je dat moet innemen omdat het een drankje is. en gravitamon is een pil alles in een en er zit ook foliumzuur en ook yzer  in en je mag het gewoon de hele zwangerschap hebben.
ik voelde mij stukke beter met elke dag een pil als ik het een keer vergeten was voelde ik dat meteen het geeft je ook meer energie.
ik hoop dat je er wat aan hebt

groetjes kristel 2lingmama
 
Hoi,

Ik gebruik ook gewoon gravitamon maar floradix word direct opgenomen door je lichaam omdat het vloeibaar is,, het is niet lekker maar gewoon slikken en niet aan denken als het maar helpt dan vind ik het prima..

Schijnbaar raken je voorraadjes vitamine's en zo op de laaste weken en krijg je ze moeilijk aangevuld, dus voor mij een extra opkikker voor de bevalling

Deze staat namelijk nu geplend voor 12 september maar ben gisteren een gedeelte van mijn slijmprop verloren dus we zullen maar zien

gr monique
 
hallo dames,

ik ben ook zo'n klant met te laag hb en mijn verloskundige stelde dat ipv floradix je ook gewoon roosvice ferro kan gebruiken. ik gebruik dat nu dus samen met de vitaminebom van gravitamon.

as donderdag moet ik mn bloed laten testen, dus dan weet ik ook of het effect heeft.

Angela
29 weken zwanger
 
Terug
Bovenaan