FLORIDA!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zoals een aantal van jullie al weten ga ik morgen voor 16 dagen op vakantie! ik heb er ontzettend veel zin in maar het is ook spannend tegelijk. Ik heb namelijk a.s. zondag mijn NOD en ik hoop dat het deze keer echt weg blijft want dan heb ik dubbel geluk: geen geknoei op vakantie én zwanger, dat zou heerlijk zijn!
Ik probeer er uityeraard niet teveel aan te denken want ik wil echt gaan genieten deze vakantie!!!

Ik ben beniwud wat er in de tussentijd allemaal gebeurd hier op het forum. Dus bij deze wens ik iedereen heel veel geluk en succes! enne ik zal wat zon sturen naar ons koude kikkerlandje!!

Groetjes kreeftje

Ha die Kreeftje,

Ik zou zeggen, heel veel plezier!! Dat gaat vast wel lukken. En ik duim voor je dat je zonder het bloeden de vakantie door mag komen!!!

Geniet er van (ookal zou je wel ongestld worden!)

Groetjes Marianne

Hoi Kreeftje,

Heel veel plezier met je hubbie in Florida!
En het zou natuurlijk super zijn als jullie met z'n 3'tjes terugkomen, maar het is sowieso heerlijk om er uit te zijn en dan nog wel even helemaal (ver) weg ook.

Tot over een tijdje (al hopen we natuurlijk allemaal dat we dan weg zijn hier en je kunnen verwelkomen op een maandforum)

Groetjes,
Marije

Hoi Kreeftje,

Een heeeeele fijne vakantie toegewenst! En stuur inderdaad maar wat zonnestraaltjes deze kant op!!
Enne...wie weet met z'n tweetjes heen en met z'n drietjes terug!! Dat zou mooi zijn zeg!
Veel plezier!

Liefs Anne

Heerlijk lekker op vakantie mag ik mee???? hahahaha
Ongesteld op vakantie is ook zeker niks laat het maar lekker wegblijven.
Nou fijne vakantie geniet er lekker van het kan natuurlijk de laatste zonder kinderen zijn.... en maar hopen dat je met goed nieuws terug komt!!!!

Wel goed smeren he!!!! anders ben je zeker een kreeftje hahahaha

Groetjes Mirella

Hoi Kreeftje...................

Een hele FIJNE vakantie, geniet ervan! En die ongi laat je deze keer maar fijn achterwege............ dan heb je ons over een tijdje iets leuks te melden!

Goede reis!

SUUS

Terug
Bovenaan