Flower en de rest

A

Anoniem

Guest
Hi Flower EN de rest!!
Ik moet morgenochtend naar de gyn en ik kan me nog herinneren dat jij enige tijd terug ook een samenlevingstest hebt gehad wil jij hier iets over vertellen??????

Of iemand anders die hier iets over weet??

Ze, de gyn gaat morgen kijken hoe het zaad beweegt want we moeten vanavond 'verplicht' klussen en dan kijkt zij dus hoe alles beweegt en hoe het slijm zich houdt ten op zichte van het zaad etc,ze doet dus een inwendige echo.

Ook krijg ik de bloeduitslagen terug dus het is echt erg spannend, dus als iemand dit heeft meegemaakt vertel er dan a.u.b. iets over wat moet je doen wat niet hoe gaat het in zijn werk zeg maar !!

Hoop op reacties want ik begin toch al wat zenuwachtig te worden!!!!!!!

Flower heb jij dit inderdaad al ondergaan?

Iedereen veel succes met alles!!
Liefs; Chili

altijd weer spannend he die uitslagen?
wij hebben geen samenlevingstest gehad maar wel bloedonderzoek;daarbij hebben ze bij mij ook de templijst gebruikt en zagen ze of het overeenkwam.(bij mij was dat zo)ze kijken dan naar je hormoonhuishouding en of de waardes kloppen met het moment van vruchtbaarheid,als het eitje vrijkomt,in de maak is en wanneer je ongi wordt.als dit niet goed is,zo zei mijn gyn is dat redelijk makkelijk op te lossen met medicijnen. zo ook bij de man doen ze via bloedonderzoek bekijken of hij genoeg hormonen heeft en ook dit kan worden opgelost met medicijnen als het niet zo is.
Hopelijk heb je er wat aan.
gr. petra

Hoi lieve Chili,

Wat spannend weer! Ik denk aan je en wens je veel succes morgen bij de gyn.

En hou de pret erin met klussen, hè! Zet 'm op jullie!

Dikke knuffel, Inge

Hi Chili,

Jaja je hele verhaal ken ik.....zoals je t schrijft, zo gaat t ook.

Je hebt gemeenschap de avond van te voren en dan kijken ze eigenlijk (bij mij met een eendenbek) in je. Ze halen met een soort wattenstokje een stukje slijm weg. Je voelt er eigenlijk niets van....t kietelt een klein beetje. Maar tis echt een kwestie van 3 seconde. Dan leggen ze dat onder de microscoop en kijken er na. Ze kijken of ze allemaal dezelfde richting opzwemmen. Wij mochten zelf ook kijken. Als je de kans krijgt...vraag gewoon of je t zelf ook even mag zien. Dat is best raar om te zien. Want je ziet echt een soort kikkervisjes zwemmen. hahahha ik vond het wel gaaf om te zien en je snapt eigenlijk niet dat dat bij jou dan in je buik komt....

Wat de inwendige echo betreft, dit is ook helemaal niet erg...ik heb liever 10x een inwendige echo dan 1x een eendebek......tis een lange stok waar ze een condoom omdoet en dit in je schede brengt. Hier kunnen ze kei veel mee zin. Bij mij zag je echt dat mijn eierstokken een soort honinggraaten waren.

Ik wens je kei veel succes morgen!!!

Ik ga voor je duimen!!
Dikke knuffel Flower

PS. als je wil mailen om meer te weten.... flower20042005@hotmail.com

Hoi lieve Petra, Inge en Flower,

Fijn dat jullie zo snel wilde reageren echt lief!! heb het net allemaal voorgelezen aan mijn man en die vond het ook fijn om te horen.

Bedankt voor de uitleg en Flower je ziet dus alles van binnen op de echo wat zie je dan allemaal?
en vertellen ze dan meteen of alles er goed uitziet?

Lieten ze die zaadjes dan zien die ze onder de microscoop leggen, want jij lag toch op een bedje ofzo en je zegt dat je er om moet vragen om het te zien maar komt zij dan met dat ding naar jou toe?
Ik zag vorige week dat ze een hele rare stoel heeft, waarin je bijna rechtop zit of kan dat ding nog iets naar achteren hoe zat dat bij jou?

Flower volgens mij woon jij niet ver van mij vandaan heb ik ooit wel eens gelezen? je vriendin Ank en jij, wonen die in dezelfde stad DB?

Verteld ze dan ook meteen of het zaad de goede richting in zwemt?

ben wel erg nieuwsgierig hoor heb je nog meer dingen die ik moet weten??

Bedankt lieve Inge voor je woorden en ook Petra en flower alvast bedankt!! laatje nog wat weten Flower ivm die laatste vragen?

liefs Chili xx ieeeeekkkkkkkk spannend!!

Terug
Bovenaan