Flower

A

Anoniem

Guest
Hoi Flower,

Hier alles goed zoals je al in mijn berichtje hebt kunnen lezen. Ik heb alleen enorm last van mijn rug. Verschrikkelijk vertilt op mijn werk. Maar ik heb gebeld, de afspraak is welles waar pas over 2 weken maar ik heb er nu al wat kriebels van. Spannend !!!

Maar om even op het rekenen terug te komen. Mijn cyclus is ongeveer 30 dagen. Dus ik heb er geen babybrabbel bij nodig om te weten dat mijn NOD rond 16 dec ligt. En de 17e hebben we de afspraak. Misschien is het wel raak zodat we de hulp van HA niet nodig zijn..... Maar ik laat mij niet weer gek maken !!!!

Hoe is het verder met jullie ??? Ik denk dat jij toch ook geen babybrabbel nodig bent om te weten wanneer je volgende NOD ongeveer is ??? We houden elkaar op de hoogte oke ???

Veel liefs van Biaggi

Hi Biaggi,

Idd mijn NOD valt op 28 december. Dit is nog net 2004.....aaaahhhhhhh
Ik voel me goed moet ik zeggen. MOet vanmiddag naar de bedrijfsarts omdat ik nog maar 4 uur werk op een dag....Tja t opbouwen gaat langzaam maar beter......

He de 17e je afspraak......ik ben zo benieuwd wat de HA gaat zeggen. Ik neem aan dat hij toch wel begrip zou hebben........

He als je t leuk vind kan je me mailen.....????

LIefs FLower

Hoi Flower,

Het is misschien een domme vraag maar waarom werk je 4 uur per dag ??? Het is de laatste tijd zo chaotisch geweest op het forum en ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd echt alles vergeet. Afgelopen woensdag de tandarts vergeten !!!! Volgend jaar 7 febr. mag ik in de herkansing.

Hopelijk heeft mijn HA inderdaad begrip voor de situatie.

Ik zou het leuk vinden om je te mailen maar ik waarschuw je vast, ik heb zo van die dagen dat ik druk ben met van alles en nog wat, dat ik er niet aan toe kom om hier uberhaupt te lezen. Dus zo gaat het vaak ook met onze mail. Het scheelt dat mijn vriend vanaf volgende week ook doordeweeks weer thuis is. Dan wordt de mail wat vaker gelezen. Laat me maar horen wat je ervan vind.

Liefs Biaggi

Hi Biaggi!!!

Tandarts vergeten...dat is iets wat ik heeeeel graag doe hahahaha. ik heb nu voor 20 dec. een afspraak staan. Met een nieuwe tandarts....ben benieuwd. Ik ben als de dood......

Maar ik vind t leuk als we per mail of msn contact hebben.......
mijn adres is flower20042005@hotmail.com.

En die van jou???

Ik hoor het wel.

Maar waarom ik 4 uur per dag werk.....
Ik ben een paar weken geleden getroffen door de griep. Dit heeft Astma aanvallen veroorzaakt bij mij (ik ben namelijk al vanaf dat ik een baby was astmapatient.)
Hier door is mijn conditie weer even nul. Dus moet ik weer langzaam opbouwen en doe ik dat door 4 uurtjes te werken. Vanaf woensdag ga ik er gelukkig weer 6 per dag werken....en ik ben heel blij als ik er weer 8 kan werken...Gewoon weer in mijn oude ritme..
"
Ik ga nu naar m'n bedje toe....

tot mails

Liefs Flower

Terug
Bovenaan