Fluxus en toch weer zwanger

Hoi meiden,

Zoals jullie weten is dit mijn vierde nouja eigenlijk 5de zwangerschap maar heb een miskraam gehad! Dus vierde kindje op komst! Alles is goed maar oh ik zie nu al op tegen de bevalling. Zit nog maar op 9weken3dagen! Wordt nog wat! Heb al gesprek met de gyn gehad maar blijft toch in je  achterhoofd mee spoken! Ben bij de laatste bevallen in een kwartier(alles bijelkaar) en toen kwam het bloed!!! Ruim 4 liter! weet nog een gedeelte van alles! Genoeg bloed terug gekregen en weer op de been gelukkig! Maar nu blijft het spannend!!! Zijn er meer met zo`n  ervaring?  

Tot horens.... Anne Marye

hoi,
ik heb ook veel bloed verloren, maar dan net voor de bevalling (gescheurde placenta, ik heb niet zo veel bloed verloren als jij hoor). Erg eng en ik ben nu veel banger voor de bevalling dan bij de eerste keer.
Ik ben nu 7 weken zwanger en de 1e twee weken dat ik het wist heb ik er gewoon niet van kunnen slapen. Ik beleefde de bevalling steeds op nieuw.
Nu is het weer afgezakt en probeer ik er niet aan te denken. Komt tijd komt raad....

groeten ELke

Wat ik mij zo af vraag is of er vrouwen zijn die twee exact dezelfde bevallingen hebben gehad. Mijn 3 bevallingen waren alle drie heel erg verschillend van elkaar. Als ik jou was zou ik me er nu nog niet te druk om maken. Het is natuurlijk wel een hele nare ervaring geweest. Had je het al wel een plekje gegeven? Omdat het nu ineens weer zo boven komt? Er over praten is natuurlijk altijd heel erg goed.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan